קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

צלעות חזיר בשבוע

צלעות חזיר בשבוע
צלעות חזיר בשבוע נטול גלוטן, וללא חלב מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 446 קלוריות, 49 גרם חלבון, ו 19 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם שמן קנולן, צלעות חזיר, חרדל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 69%. הציון הזה די טוב. נסו נבטי חזיר ושעועית בלילה מוקפצים, חזיר משך בשבוע עם רוטב ברביקיו צ'יפוטלה, ו קרניטות חזיר קלות לבישול איטי-ארוחת ערב מועדפת עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת גדולה, צלעות חזיר חומות בשמן על אש בינונית-גבוהה במשך 2-3 דקות מכל צד. הפחיתו את האש; מבשלים, ללא כיסוי, במשך 10-15 דקות או עד שמדחום בשר קורא 160 זוגות.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
בשרבשר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבתמחבת
2
בקערה קטנה חסינת מיקרוגל, שלבו את הריבה, החומץ והחרדל. מכסים ומיקרוגל גבוה למשך 20-25 שניות או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
חומץחומץ
ריבהריבה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
3
מגישים מעל צלעות חזיר.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. אתה יכול לנסות את ג ' ירארד שרדונה. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-23 דולר לבקבוק.
ג ' ירארד שרדונה
ג ' ירארד שרדונה
הארומטים מציעים פאי תפוחים טרי א-לה מוד, עם תווים של קינמון ווניל. על החיך, החומציות הבהירה מאוזנת בטעמי גרידת תפוחים, אגסים ומנדרינה, מעורבבים עם תווי תבלין לחג המולד.תערובת: 100% שרדונה