קושיקשה
מוכן ב51 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

צלעות חזיר ממולאות עם גריסים

צלעות חזיר ממולאות עם גריסים
צלעות חזיר ממולאות עם גריסים עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 757 קלוריות, 52 גרם חלבון, ו 59 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 28% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. אם יש לכם פלפל, אבקת שום, שמן זית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 51 דקות. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר איש מערות, ללא גלוטן, ללא חלב, וראשוני דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 57%. הציון הזה די טוב. נסו חנוק צלעות חזיר, גריסים, צלעות חזיר עם גריסים ורוטב עיניים אדומות, ו ברביקיו-צלעות חזיר משופשפות וגריסי צ'דר (מתכונים דומים).

הוראות

1
הגדר גריל לצלייה ישירה. כאשר הגחלים לבן חם, להפיץ אותם באופן שווה במקום באח על גבי לחום. בינתיים, דברים כל צלע חזיר עם נקניק ולשפשף בשר בנדיבות עם תיבול הבית. אבטח כל צלע חזיר בעזרת שיפוד עץ או קיסמים (זכור להסיר לפני ההגשה).
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
סוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקותסוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקות
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
מברשת שמן על גריל באח כדי למנוע דבק.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
3
מניחים צלעות חזיר על פומפיה וצולים עד להשחמה יפה, בערך 5 עד 6 דקות. הפעל וחזור על התהליך. טמפרטורה פנימית של 160 מעלות צלזיוס מומלצת לחזיר. וודאו שמילוי הנקניקיות וקציצת החזיר שלכם מבושלים היטב.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
1/2 כוס מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)1/2 כוס מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
שלב את כל החומרים בקערה קטנה.
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

ניתן לשלב צלעות חזיר עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. כרם אוברט לורן שרדונה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 139 דולר לבקבוק.
אוברט לורן כרם שרדונה
אוברט לורן כרם שרדונה
2011 לורן ן שרדונה תמיד מזכיר אחד תערובת וינטאג היפותטי של חוף סונומה פוגש בורגונדי לבן. לורן זו משנת 2011 ברורה באופן טבעי עם גווני כלורופיל ירוקים בקצה. ארומטים הם לורן קלאסי עם ניואנסים של לימון מינרלים, אגס מיובש ואפילו כמה גוונים דמויי תה ירוק. הארומטים המובהקים של פירות ומינרלים נותנים תחושה אורגנית של מקום. זר הוא רב פנים עם רמזים של מאפים תפוחים ואבנים רטובות. תחושת הפה מציגה תו עליון של גליצרין, ואחריו מבנה חומצי שנמצא רק אצל לורן.ליין בהירות מעורפלת קלה המציגה את מחויבותו של אוברט לייצור יין התערבותי מינימלי.