קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

צלעות חזיר עם שמנת חמוצה ורוטב פטריות

צלעות חזיר עם שמנת חמוצה ורוטב פטריות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צלעות חזיר עם שמנת חמוצה ורוטב פטריות. מתכון ללא גלוטן זה משרת 6 . מנה אחת מכילה 422 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. . אם יש לך קרם מרוכז של מרק פטריות, צלעות חזיר, שמנת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. נסו צלעות חזיר עם שמנת חמוצה ורוטב פטריות, צלעות חזיר ברוטב שמנת חמוצה, ו צלעות חזיר עם חרדל ורוטב שמנת חמוצה (מתכונים דומים).

הוראות

1
צלעות חומות במחבת.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר צלעות מחבת ולנקז שומן. שים צלעות בחזרה במחבת ושופכים שמנת חמוצה ומרק עליהם.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
תן להתבשל במשך 1 שעה, מסתובב כל 15 דקות בערך.

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. שרדונה "טרנטדיו לה סטוריה" עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
טרנטדיו שרדונה סטוריה
טרנטדיו שרדונה סטוריה
שרדונה 2014, חוף סונומה, אופייני למגוון עם ניחוחות של תפוחים, אפרסקים לבנים והדרים. עם זמן רב יותר בניחוחות זכוכית מגוונת של אגוז מוסקט, טוסט קל וניל באים לשחק יחד עם הצעה של אננס ולימונים מאייר בשלים. הפה מרגיש פריך ומאופק עם מינרליות ברורה וטוהר של פירות. עשיר, אלגנטי ומאוזן להפליא.