קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

צלעות חזיר קריאוליות

צלעות חזיר קריאוליות
ניתן להכין את המתכון של צלעות חזיר קריאוליות בתוך כ-25 דקות. מתכון זה מכיל 4 מנות עם 244 קלוריות, 27 גרם חלבון ו-12 גרם שומן כל אחת. תמורת 1.7$ למנה, המתכון הזה מכסה 18% מהדרישות היומיות שלכם של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. אם יש לכם רוטב עגבניות, פלפל, פלפל חריף וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב וללא 30 דיאטות. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 54%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם צלעות חזיר קריאוליות, צלעות חזיר קריאוליות וצלעות חזיר בגריל קריאוליות.

הוראות

1
בקערה קטנה, מערבבים את ששת המרכיבים הראשונים; לשפשף את שני צידי החזיר.
מרכיבים שתצטרך
שקדי חזיר (בערך 2 פאונד בסך הכל)שקדי חזיר (בערך 2 פאונד בסך הכל)
כמו גבינת הדגל של ביצ'ר,כמו גבינת הדגל של ביצ'ר,
ציוד שתשתמש בו
תפוחי אדמה אושר אדומים, חתוכים לקוביותתפוחי אדמה אושר אדומים, חתוכים לקוביות
2
במחבת גדולה מבשלים צלעות בשמן על אש בינונית במשך 2-3 דקות מכל צד או עד שהצלעות משחימות קלות; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבול פירות יםתערובת תיבול פירות ים
ציוד שתשתמש בו
קופסת 1 (10 אונקיות) אפונה קפואה, מונחת במסננת ומפעילה מתחת למים חמים להפשרהקופסת 1 (10 אונקיות) אפונה קפואה, מונחת במסננת ומפעילה מתחת למים חמים להפשרה
3
מוסיפים את שאר החומרים. מכסים ומבשלים עוד 4-6 דקות או עד שמדחום מצביע על 145 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
4
מניחים לעמוד 5 דקות לפני ההגשה.

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, ריזלינג

פינו נואר, שרדונה וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים לצלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. Domaine Ravaut: Grand Cru Hautes Mourottes Pinot Noir יין עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-79 דולר לבקבוק.
Domaine Ravaut: Grand Cru Hautes Mourottes Pinot Noir Wine
Domaine Ravaut: Grand Cru Hautes Mourottes Pinot Noir Wine
גוון ברונזה אדמדם חושף את גילו של היין הזה, אבל עדיין יש לו הרבה חיים. אף עמוק ועשיר מרמז על דובדבנים שחורים בשלים, ציפורן וקסיס. לאחר שהיין הספיק לנשום, הוא מתחיל לחשוף עוד יותר תבלינים ופרי. שותה יפה עכשיו אבל סביר להניח שיישאר אטרקטיבי עד 2019 לפחות.