קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

צלעות כבש עם רוטב ברביקיו תוצרת בית

צלעות כבש עם רוטב ברביקיו תוצרת בית
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צלעות כבש Herbed עם רוטב ברביקיו תוצרת בית. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 439 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו את הרבס דה פרובנס, חומץ בלסמי, בצל ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב חומץ תפוחים תפוחים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת שזיפים ללא ביצים, איך להכין עוגת שזיפים כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מתכונים דומים: צלעות כבש & Orzo עם משמש Chutney & רוטב יוגורט Herbed + בגידה, רוטב ברביקיו טבעוני תוצרת בית, ו צלעות כבש.

הוראות

1
מניחים את רוטב העגבניות, סוכר, חומץ, רסק עגבניות, חומץ בלסמי, רוטב ווסטרשייר, מלח, מקל קינמון, שום ובצל בסיר בינוני. להביא את התערובת לרתיחה ולבשל, ערבוב מדי פעם, עד עבה, על 1 שעה. מגניב במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
מקל קינמוןמקל קינמון
רסק עגבניותרסק עגבניות
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
חומץחומץ
שוםשום
בצלבצל
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר את הבצל, שום וקינמון מקל ולהשליך. להכניס למקרר עד מוכן לשימוש (עד שבוע 1).
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
שוםשום
בצלבצל
1
מניחים מחבת גריל על חום בינוני גבוה או מחממים מראש גז או גריל פחם. לרסס את הגריל עם שמן צמחי ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס שמן צמחיתרסיס שמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
2
מפזרים את הצלעות משני הצדדים עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
3
טפטוף עם השמן ומפזרים את הרבס דה פרובנס משני הצדדים. גריל במשך 2 עד 3 דקות בכל צד עד בינוני-נדיר. מגניב במשך 5 דקות ומגישים עם רוטב ברביקיו.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות ענבים אדומים או ירוקים ללא גרעינים, חצויים2 כוסות ענבים אדומים או ירוקים ללא גרעינים, חצויים
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, מקולף ומרוסקשום, מקולף ומרוסק1מקל קינמון או קמצוץ קינמון טחוןמקל קינמון או קמצוץ קינמון טחון2(חוֹרֶף)herbes de Provenceherbes de Provence1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צלעות כבש בייבי (8 או 9 צלעות)צלעות כבש בייבי (8 או 9 צלעות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 ארוז כוס סוכר חום בהיר1/2 ארוז כוס סוכר חום בהיר2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1קטןבצל, קלופים ורבעים, שורש סוף נשאר שלםבצל, קלופים ורבעים, שורש סוף נשאר שלם3(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות או רסק עגבניותרוטב עגבניות או רסק עגבניות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר