קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות53
מגזין

צלעות כבש קוריאניות

צלעות כבש קוריאניות
המתכון צלעות כבש קוריאני מוכן בערך 30 דקות. וזה בהחלט עצום ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון קוריאני. מנה אחת מכילה 808 קלוריות, 89 גרם חלבון ו 41 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך מים, סוכר, צלעות כבש, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. נסו Char-בגריל בסגנון קוריאני מנגל צלעות חזיר ובשר קוריאני אומן בגידה, צלעות כבש עם רוטב קארי או מתלה כבש, ו קציצות כבש רפורמה (צלעות כבש בפירורי לחם עם בשר חזיר) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לקוריאנית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. החיבור Chenin Blanc תערובת עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.