קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות76
מגזין

צלעות סיאול-פול עם אורז

צלעות סיאול-פול עם אורז
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צלעות סיאול-פול עם אורז. מנה אחת מכילה 1895 קלוריות, 56 גרם חלבון ו 111 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לכם מלח כשר, חומץ אורז מתובל, בצל ירוק, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו עוף אולימפי בסיאול, Q ' S Seoul Bulgogi and Kimchi, ו עוף בסיאול-פול עם מלפפונים שנטבעו (מתכונים דומים).

הוראות

1
הגדר תנור הולנדי גדול מעל חום גבוה. מעיל המחבת עם קצת שמן קנולה.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבתמחבת
2
מפזרים את חתיכות הצלעות הקצרות בכל רחבי עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
צלעות בקר קצרותצלעות בקר קצרות
3
הוסף אותם לסיר וחום היטב משני הצדדים, 4 עד 5 דקות לכל צד.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מוסיף את השום וג ' ינג ' ר למחבת ולטגן עד ריחני. לאחר מכן מוסיפים את רסק השעועית האדומה, מירין, חומץ, סוכר וסאמבל.
מרכיבים שתצטרך
משחת שעועית אדומהמשחת שעועית אדומה
חומץחומץ
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מיריןמירין
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מערבבים היטב כדי לצפות את הצלעות, ולאחר מכן להוסיף את ציר עוף 2 כוסות מים. מביאים לרתיחה, ולאחר מכן להפחית את החום ומבשלים, מכוסה חלקית, עד הצלעות רכות, 30 עד 35 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
מיםמים
צלעותצלעות
6
כאשר הצלעות רכות, להעביר אותם מן צלימת הנוזל למגש.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
7
מוסיפים את האורז לסיר של צמה נוזלית ומערבבים היטב. להחזיר לרתיחה, ולאחר מכן להפחית את החום לרתיחה. מסדרים את חתיכות הצלעות הקצרות בחזרה על גבי האורז בשכבה זוגית, ולאחר מכן לכסות את הסיר ומבשלים במשך 20 דקות. לאחר 20 דקות הנוזל יתאדה והאורז צריך להתנפח.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
8
הסר את המכסה ומבשל על אש בינונית במשך 5 הדקות האחרונות כדי פריך את התחתונה.
9
מגישים סגנון משפחתי ישירות מן הסיר (כמו פאייה או bibimbop) העליון עם קמחי תוצרת בית של גיא ומקשטים עם בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
קמחיקמחי
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
10
התחל על ידי חיתוך לרוחב הכרוב לפרוסות בעובי 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
11
מניחים במסננת גדולה לזרוק יחד עם 2 כפות מלח. לסחוט את הכרוב עם הידיים או מלקחיים כדי להכריח את המלח לתוך הכרוב וזה יתחיל למשוך את המים מיד (זה מה שנותן את הכרוב כבוש קראנץ הייחודי שלה כאשר סיים). השאירו לשבת במסננת במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
מלקחייםמלקחיים
12
בקערת ערבוב גדולה, לשלב את חומץ האורז, סמבל, סוכר, שמן שומשום קלוי, שום, זנגביל ועונה עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חומץ אורזחומץ אורז
שמן שומשוםשמן שומשום
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
13
להקציף יחד היטב.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
14
מוסיפים את הגזרים, דייקון וצדפות.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
גזרגזר
צנון דייקוןצנון דייקון
15
לשטוף את הכרוב מתחת למים זורמים קרים בחוזקה לסחוט עודף נוזלים.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
מיםמים
16
מוסיפים את הכרוב לקערה עם שאר החומרים ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
17
אתה יכול לבחור לשרת את זה מיד או אם אתה מעדיף, אתה יכול לארוז אותו לתוך צנצנת 1 ליטר, חותם, לעטוף פלסטיק ולהשאיר לשבת במקרר במשך 24 שעות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף

מרכיבים

1קילוגרםצלעות קצרות (לחתוך על פני העצם ברצועות), כל חתיכה 3/4 אינץ ' עבה (6 חתיכות בסך הכל)צלעות קצרות (לחתוך על פני העצם ברצועות), כל חתיכה 3/4 אינץ ' עבה (6 חתיכות בסך הכל)4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולהשמן קנולה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר ג'וליאןגזר ג'וליאן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחוליה דייקוןחוליה דייקון1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר טרי מקולף מגורדג'ינג'ר טרי מקולף מגורד1אינץזנגביל טרי, טחוןזנגביל טרי, טחון1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון3ציפורןשום, טחוןשום, טחון4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף דל נתרןציר עוף דל נתרן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1קילוגרםראש כרוב נאפה (אודותראש כרוב נאפה (אודות4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשחת שעועית אדומה קוריאניתמשחת שעועית אדומה קוריאנית2בצל ירוק, לחתוך על ההטיה לרצועות 1 אינץ ' ארוכיםבצל ירוק, לחתוך על ההטיה לרצועות 1 אינץ ' ארוכים4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק, פרוס על ההטיה, לקישוטבצל ירוק, פרוס על ההטיה, לקישוט596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ אורז מתובלחומץ אורז מתובל2(חוֹרֶף)חומץ אורז מתובלחומץ אורז מתובל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן שומשום קלוישמן שומשום קלוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן גרגיר ארוךאורז לבן גרגיר ארוך2(חוֹרֶף)סמבל (רוטב שום צ'ילי)סמבל (רוטב שום צ'ילי)2(יכול להיות או להרחיק)סמבל (רוטב שום צ'ילי)סמבל (רוטב שום צ'ילי)