קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות15
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צלעות קצרות לחג

צלעות קצרות לחג
צלעות קצרות החג הוא חלב חינם ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 187 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מאוכלרשת יש 5 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 שעות ו -25 דקות. אם יש לכם טימין, בצל, פחית בירה חזקה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. עם כפית ציון 62%, המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: צלעות קצרות לחג, צלעות קצרות לא כל כך קצרות עם תבשיל הומיני מפנייה חדשה בדרום, ו צלעות קצרות.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה מוסיפים את השמן.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מפזרים את הצלעות הקצרות במלח ופלפל. כשהשמן חם, משחימים את הצלעות הקצרות, בקבוצות, עד שהן משחימות מכל הצדדים, 3 עד 4 דקות לכל צד. בזמן שהצלעות הקצרות משחימות, מניחים שכבה של חתיכות גזר ובצל בתחתית סיר איטי ומפזרים מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
צלעות בקר קצרותצלעות בקר קצרות
גזרגזר
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
4
מניחים מעל את הבשר השחום.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
5
מוסיפים את יתרת הגזר והבצל יחד עם הפטרניפ והלפת. קושרים יחד את הרוזמרין והטימין עם גבעולי הפטרוזיליה, ומוסיפים אותם לסיר יחד עם החרדל והווסטרשייר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
גזר לבןגזר לבן
רוזמריןרוזמרין
גזרגזר
חרדלחרדל
פטרוזיליהפטרוזיליה
לפתלפת
בצלבצל
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
יוצקים מעל סטאוט, ולאחר מכן להוסיף מספיק מים כדי כמעט לכסות את התוכן. מכסים ומבשלים על נמוך עד שהבשר רך מאוד, 6 עד 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
סטאוטסטאוט
מיםמים
בשרבשר
7
להגשה מוציאים בזהירות את הבשר והירקות מהכיריים האיטיות. מסננים את המיצים. דלגו מהשומן ושמרו 2 כוסות מהמיצים ו -1 צלע קצרה לסיבוב 2 מתכון בשר בקר מטוגן ומרק פטריות אם תרצו.
מרכיבים שתצטרך
מרק פטריותמרק פטריות
ירקירק
בקרבקר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
8
מגישים את שאר הצלעות עם יתרת המיץ ומקשטים בעלי פטרוזיליה קצוצים.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
מיץמיץ
צלעותצלעות

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון הם הבחירות המובילות שלי לצלעות קצרות בקר. בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בקר רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שחתכים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגנון. אתה יכול לנסות שנייםמרתפים של סילבר אלון נהר רוסי פינו נואר. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-50 דולר לבקבוק.
טומי מרתפים על ידי סילבר אלון רוסי נהר פינו נואר
טומי מרתפים על ידי סילבר אלון רוסי נהר פינו נואר
עמק הנהר הרוסי שלנו משנת 2009 פינו נואר בעל צבע אודם עם הדגשות סגולות ואף מורכב של עלי כותרת של ורדים טריים, לילך, תפוחים מסוכרים, תבליני אפייה מתוקים ורמז למנטה. יש לו התקפה עשירה ורחבה על החיך ותווים של קרמל, חמאה ופירות אדומים בשלים. יין אקספרסיבי זה בעל גימור מאוזן של פירות, תבלינים, חומציות טבעית בהירה וטאנינים עדינים.