קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 3 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

צלעות קצרות עם ג'ינג'ר & כוכב מתכון Anisecookbook

צלעות קצרות עם ג'ינג'ר & כוכב מתכון Anisecookbook
צלעות קצרות עם ג'ינג'ר & כוכב Anisecookbook מתכון הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1438 קלוריות, 51 גר' של חלבון, ו 121 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מלח ופלפל, צלעות בקר קצרות, תרמילי אניס כוכב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ברוזמרין אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיצת קינוח פטל עם רוזמרין ופקאנים מסוכרים כקינוח. מתכונים דומים: צלעות קצרות מטוגנות עם ג'ינג'ר וכוכב אניס, סיר חרס מטוגן מתכון צלעות קצרות, ו קימצ'י-מתכון צלעות צלויות.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינוט נואר הם בחירה מצוינת לצלעות קצרות בשר. בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בשר רזים יותר הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שחתכים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגון. מרלו מדלנה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.