קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

קאפקייקס שוקולד ללא גלוטן

קאפקייקס שוקולד ללא גלוטן
עוגות שוקולד ללא גלוטן דורש סביב 35 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 206 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. 1 אדם התרשם מתכון זה. אם יש לכם קקאו אפייה, חומץ סיידר, קמח שיבולת שועל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה עובד טוב כמו קינוח אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 22%, המנה הזו די גרועה. נסו קאפקייקס שוקולד ללא גלוטן עשויים מקמח שעועית גרבנזו-הקאפקייקס הטובים ביותר שלי ללא גלוטן עד כה, קאפקייקס קוקוס קורי עכביש מפחידים עם גנאש שוקולד (טבעוני, ללא גלוטן, ללא דגנים, ללא שמן), ו קאפקייקס קישואים שוקולד ללא חלב ללא גלוטן עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את הקמח, הסוכר, הקקאו, הסודה לשתייה והמלח. בקערה אחרת שלבו את המים, השמן, החומץ והווניל. מערבבים לחומרים יבשים רק עד שהם לחים.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
דבש הדריםדבש הדרים
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
ממלאים כוסות מאפינס מרופדות בנייר מלאות בשלושה רבעים.
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
3
אופים בחום של 350 ניתנים להזזה למשך 20-25 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת כדי להתקרר לחלוטין. אבק עם סוכר של קונדיטורים.
מרכיבים שתצטרך
ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קאפקייק שוקולד עובד ממש טוב עם שמנת שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -19 דולר.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "