קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות30
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

קאפקייקס שוקולד צ'יפס

קאפקייקס שוקולד צ'יפס
קאפקייקס שוקולד צ'יפס עשויים להיות בדיוק המתכון האמריקאי שאתה מחפש. תמורת 26 סנט למנה , מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 2 גרם חלבון , 7 גרם שומן ובסך הכל 192 קלוריות . והוא מתאים להגשה ל 30 מנות סועדים. למתכון הזה מטעם Taste of Home יש 27 מעריצים. כמה אנשים מאוד אהבו את הקינוח הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב . אם יש לכם שוקולד צ'יפס חצי מתוק, תערובת עוגה, תערובת פודינג וניל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 17% . הציון הזה גרוע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: קאפקייקס שוקולד צ'יפס עם ציפוי שוקולד צ'יפס , עוגיות עוגיות שוקולד צ'יפס {ציפוי שוקולד חמאה חומה} ועוגיות שוקולד עם ציפוי קרם חמאה מנטה פלאפי .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את תערובת העוגה והפודינג, המים, השמן והביצים; להכות במהירות נמוכה במשך 30 שניות. מקציפים על בינוני במשך 2 דקות. מערבבים פנימה שוקולד צ'יפס.
מרכיבים שתצטרך
יכול ציפוי שוקולד או וניליכול ציפוי שוקולד או וניל
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
ממלאים כוסות מאפינס מרופדות בנייר בשני שליש.
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
3
אופים ב-375 מעלות למשך 18-22 דקות או עד שקיסם הננעץ ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים לרשתות לצינון מלא. קאפקייקס פרוסט.
מרכיבים שתצטרך
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
4
מפזרים צ'יפס נוסף אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קאפקייקס עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. NV Johnson Estate Cream Shery עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "