קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

קארי אורז חום

קארי אורז חום
המתכון קארי אורז חום מוכן תוך כ 55 דקות, והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 301 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 11 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 28 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם עוף, כורכום הקרקע, חמאהוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . מתכונים דומים: קארי עדשים ותבשיל אורז חום, אפון אפון קארי עם אורז חום (יום שני ללא בשר), ו שרימפס וברוקולי קארי עם Quinoan ואורז חום.

הוראות

1
ממיסים חמאה בסיר 2 ליטר על אש בינונית-נמוכה. מערבבים בצל ושום; מבשלים ומערבבים עד הבצל התרכך והפך שקוף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
בסיר נפרד, להביא 2 כוסות ציר עוף לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מערבבים אורז חום, אבקת קארי, כורכום, טימין, עלה דפנה לתערובת בצל.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
אורז חוםאורז חום
עלי דפנהעלי דפנה
כורכוםכורכום
בצלבצל
טימיןטימין
4
מוסיפים ציר עוף ומביאים לרתיחה. להפחית חום, כיסוי, ומבשלים עד שכל הנוזל נספג ואורז הוא מכרז, כ 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
אורזאורז

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Lubanzi Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.