קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות6
ציון בריאות47
מגזין

קארי חומוס טעים

קארי חומוס טעים
קארי חומוס טעים דורש על 2 שעות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 434 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 13 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל הודי. . אם יש לך כוסברה, פלפל קאיין, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. , שהוא מוצק. נסו קארי חומוס טעים, בריא וטעים: מרק חומוס בסגנון מרוקאי, ו פלאפל כרוב אפוי טעים ופשוט (טבעוני / ללא גלוטן) ... ו Fave חמישה שישי: חומוס טעים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים מים, קוביות מרק וצימוקים בסיר על אש גבוהה. מביאים לרתיחה, ומבשלים עד קוביות מרק להתמוסס.
מרכיבים שתצטרך
2
בינתיים, מחממים שמן זית בסיר גדול על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים בצל, שום וג ' ינג ' ר; מבשלים ומערבבים עד הבצל התרכך והפך שקוף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים מקלות קינמון, ציפורן, קאיין, כורכום, כוסברה, וכמון; לבשל במשך כ 3 דקות עד ריחני, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים שעועית גרבנזו, בטטות, ואגסים לתוך בצל; לשפוך במלאי ירקות חם וצימוקים. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום בינוני-נמוך, כיסוי, ומבשלים עד הירקות התרככו הרוטב התעבה, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
6
מתבלים לטעום עם מלח ומערבבים כוסברה קצוצה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הלנגטווינים פרינס ויניארד צ ' נין בלאן עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
לנגטווין פרינס ויניארד שנין בלאן
על ידי שימור הניחוחות והטעמים שנמסרו מהווינגרפ, לנגטווין צ ' נין בלאן הוא ביטוי תוסס של הזנים. פריך סבתא סמית ' אפל הערות להתמזג עם רמז של אגס טארט כדי ליצור יין בהיר ומרענן כי הוא קל ליהנות בכוחות עצמו.