קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

קארי ירקות דרום הודי

קארי ירקות דרום הודי
המתכון קארי ירקות דרום הודי מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 7 גר' של חלבון, 20 גרם של שומן, וסך הכל 434 קלוריות. אם יש לכם מלח, גזר, רסק עגבניות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-4 היו אומרים שזה פגע במקום. נסו דרום הודי בהשראת קארי ירקות Sambar, חצילים הודיים דרום (חצילים חציל) קארי, ו קובקאי (Tindora/Dondakaya) קארי / דרום הודי מנות ראשונות s (מתכונים דומים).

הוראות

1
פירה הראשון 7 מרכיבים במעבד עד טפסי הדבק. מבשלים בסיר גדול מעל חום בינוני עד ארומטי, ערבוב לעתים קרובות, על 10 דקות.
2
הוסף רסק עגבניות. מבשלים עד התערובת מתחילה להכהות וחום, ערבוב לעתים קרובות, על 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים מרק, סוכר חום, עלי ליים והל. מבשלים 10 דקות, ערבוב לעתים קרובות גירוד חתיכות השחמה. לעשות קדימה יכול להתבצע 2 ימים קדימה. מגניב, כיסוי, וצינה. תביא לרתיחה לפני שתמשיך.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים תפוחי אדמה מתוקים, תפוחי אדמה חלודה, קוקוס, גזר, עגבניות, 1 כפית מלח, ו 1/4 כפית פלפל לתערובת בסיר. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום בינוני נמוך. מכסים ומבשלים עד ירקות רכים, ערבוב מדי פעם, על 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים תרד, אם תרצה, ומבשלים עד נבול, על 3 דקות. מתבלים במלח ופלפל. להשליך עלי ליים והל.
מרכיבים שתצטרך
6
מעבירים קארי לקערה; מקשטים עם כוסברה ומגישים.* תערובת תבלינים הודית; זמין בסעיף התבלינים של סופרמרקטים בשווקים הודיים.** עלים של עץ הקאפר סיד; נמכר קפוא או לפעמים טרי בשווקים אסיאתיים. אם לא זמין, תחליף 1 כף מיץ ליים טרי 1/2 כפית קליפת ליים מגוררת עבור כל עלה סיד.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה2largesגזר, קלופים, לחתוך לתוך 1/2 אינץ ' סיבוביםגזר, קלופים, לחתוך לתוך 1/2 אינץ ' סיבובים2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס טרי מגורד דק (כ 4 אונקיות; מגורד במעבד)קוקוס טרי מגורד דק (כ 4 אונקיות; מגורד במעבד)2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גארם מסאלהגארם מסאלה3largesשיני שום, קלופיםשיני שום, קלופים57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)2 אינץ 'ארוך 1 אינץ' קוטר חתיכת קלוף זנגביל טרי (אודות2 אינץ 'ארוך 1 אינץ' קוטר חתיכת קלוף זנגביל טרי (אודות2(יכול להיות או להרחיק)(ארוז) סוכר חום זהוב(ארוז) סוכר חום זהוב2תרמילי הל ירוקים שלמיםתרמילי הל ירוקים שלמים2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2עלי ליים כפירעלי ליים כפיר1גדולבצל, לחתוך לחתיכות 1 אינץ (על 2 כוסות)בצל, לחתוך לחתיכות 1 אינץ (על 2 כוסות)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה מתוקים בגוון אדום (בטטות), קלופים, חתוכים לקוביות 1 אינץתפוחי אדמה מתוקים בגוון אדום (בטטות), קלופים, חתוכים לקוביות 1 אינץ340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה russet, קלופים, לחתוך לקוביות 1 אינץתפוחי אדמה russet, קלופים, לחתוך לקוביות 1 אינץ11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)1סראנו צ'ילה, זרע, קצוץסראנו צ'ילה, זרע, קצוץ3(חוֹרֶף)שמן חמניותשמן חמניות2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2עגבניות, cored, קצוץעגבניות, cored, קצוץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא הקלטות שדה Chenin Blanc. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
הקלטות שדה Chenin Blanc
הקלטות שדה Chenin Blanc
טעמים של צדפות, תפוחים סבתא סמית, קמומיל ונרקיס.