קושירגיל
מוכן ב31 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

קארי עוף מהיר

קארי עוף מהיר
עוף מהיר קארי הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 749 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 55 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 31 דקות. גשו לסופר וקנו ברוקולי, שמן זית, מלח ופלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בחלב קוקוס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג חלב קוקוס כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. מתכונים דומים: מזון מהיר: סלט טונה קארי עם ענבים, לחם מהיר סודה מהיר, ו עוף אנדרה קארי-kodi kura עם רוטב (קארי עוף פשוט ).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. השלד גרונר Veltliner (1 ליטר) עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
שלד גרונר Veltliner (1 ליטר)
שלד גרונר Veltliner (1 ליטר)
טרי, פירותי, ומעל לכל, מזון ידידותי, שלנו Grüner Veltliner ("Gru-Vee" בקיצור) מראה את הקסמים שהופכים את הענבים האהוב של אוסטריה יין לבן זני. יין עסיסיסי עם טעמי פירות נפץ, זרמים תחתיים מינרליים קלים, וגימור מלא, רחב ידיים.