קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות1
ציון בריאות94
מגזין

קארי, קארי, קארי.

קארי, קארי, קארי.
קארי, קארי, קארי נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 1 מנות. במנה עיקרית זו יש 2320 קלוריות, 89 גרם חלבון ו 73 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %71 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך קרם טבעוני, חלב קוקוס, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בחלב קוקוס קל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ביסקוויט חלב קוקוס לימון (עם ריבת צ'יה אוכמניות) כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. וזה מרהיב. מתכונים דומים: [סקירה-מוצר] ספידי מלזי עוף קארי (ft. A1 בשר מיידי קארי רוטב), עוגיות קארי טבעוניות עם ציפוי גבינת שמנת ופחית מייפל קארי, ו Chilakada Dumpa Podi Koora - אנדרה בסגנון קארי בטטה עם אבקת קארי.

מרכיבים

170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות1/3 פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)Braggs liquid aminosBraggs liquid aminos1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומוס, שטוף סחוטחומוס, שטוף סחוט2(יכול להיות או להרחיק)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה ירוקה קפואהאפונה ירוקה קפואה2(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב קוקוס קלחלב קוקוס קל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מרגרינה, אני משתמש איזון כדור הארץמרגרינה, אני משתמש איזון כדור הארץ1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה או כוסברה, קצוץ, לקישוטפטרוזיליה או כוסברה, קצוץ, לקישוט1קילוגרםתפוחי אדמה, קלופים ומבושליםתפוחי אדמה, קלופים ומבושלים2(חוֹרֶף)משחת קארי אדומה, טבעוניתמשחת קארי אדומה, טבעונית1WES E אומנויות השפה האנגליתמלח, לפי הטעםמלח, לפי הטעם2(חוֹרֶף)שמנת חמוצה טבעונית, אני משתמש המותג Tofuttiשמנת חמוצה טבעונית, אני משתמש המותג Tofutti

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.