קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

קבב טונה בגריל

קבב טונה בגריל
קבב טונה בגריל הוא חלב חינם ו pescatarian ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 862 קלוריות, 58 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %49 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. 76 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם סטייקים טונה, בצל, פלפלים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מלח הים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מלח ים פטל כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו קבב טונה, קבב טונה מפולפל, ו קבב טונה צמחוני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לה ג ' וטה האוול הר מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 99 דולר.
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
# 37 Wine Spectator Top 100 של 2019the 2016 La Jota Merlot מקיף את כל זה הוא הר מרלו עם מבנה להתענג. הערות של אספרסו, שוקולד מרי, וטוסט בצע blackberry בשלים, minerality, ומשקל על החיך.