קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות12
מגזין

קולדה מנגו טבעוני

קולדה מנגו טבעוני
המתכון Vegan Mango Coladan מוכן בערך 5 דקות וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן, 30 כולו, וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 332 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך בננה, חלב אורז, נתחי אננס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הזו. מתכון זה מ Go חלב חינם יש 2 אוהדים. נסו מנגו קולדה, מנגו קולדה, ו מנגו קולדה פרפה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את חלב האורז, בננה ואננס עד חלקה.עם המנוע פועל, להוסיף את נתחי מנגו דרך לירות. תיזהר להתיז.
מרכיבים שתצטרך
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
חלב אורזחלב אורז
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
2
מוסיפים את הקוקוס ונותנים לו תערובת סופית אחת עד חלקה.אם זה עבה מדי, פשוט להוסיף קצת חלב אורז יותר. אם אתה אוהב את זה frostier, להתמזג קצת קרח.
מרכיבים שתצטרך
חלב אורזחלב אורז
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפינו-נואר האורגני של סטולץ עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.