קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות1
ציון בריאות6
מגזין

קופסת אוכל נקניקיות חמות

קופסת אוכל נקניקיות חמות
נקניקיות חמות בקופסת אוכל עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 14 גרם חלבון, 21 גרם שומן, ובסך הכל 347 קלוריות. מתכון זה משמש 1. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. 235 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם חרדל, גבינת צ'דר, קטשופ ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 55%, וזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון רעיון לקופסת אוכל: חמאת בוטנים וכלבי בננה, נקניקיות חמות, ו מרושל נקניקיות.

הוראות

1
הכינו את קופסת האוכל של ילדכם על ידי אריזת לחמניית הנקניקיות, הקטשופ, החרדל וגבינת הצ ' דר.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
לחמניית נקניקיותלחמניית נקניקיות
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
2
חממו מראש את מיכל המשקאות המבודד של ילדכם על ידי מילוי מים רותחים.
מרכיבים שתצטרך
שתהשתה
מיםמים
3
תן לעמוד במשך 15 עד 20 דקות. אני שם את הקומקום כשאני קם ונותן לו להתחמם בזמן שהילדים מתכוננים לבית הספר. ממש לפני שהם עוזבים, לזרוק את המים ולהחליף עם מים רותחים יותר. החימום המוקדם שומר אותו חם למשך זמן רב יותר.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
4
מניחים נקניקייה במים וסוגרים את המכסה.
מרכיבים שתצטרך
נקניקיותנקניקיות
מיםמים
5
כאשר ילדכם מוכן לארוחת צהריים, הם יכולים להוציא את הנקניקייה החמה מהמיכל ולהניח אותה על הלחמניה. למעלה עם קטשופ, חרדל וגבינה להכין ארוחת צהריים חמה מהבית.
מרכיבים שתצטרך
נקניקיותנקניקיות
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
גבינהגבינה
גלולגלול

יין מומלץ: ריזלינג, יין ורדים, Gewurztraminer

ריזלינג, יין רוזלק וגוורצטרמינר הם בחירה מצוינת לנקניקיות. גוו-רצטרמינר יהיה נהדר עם הנקניקייה הבסיסית שלך בסגנון ניו יורק עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפל חריף, אתה יכול לבחור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזום יבש כמעט תמיד עובד. שלוס וולראדס ריזלינג ספאטלס עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
ארמון פולרדס ריזלינג ספאטלס
ארמון פולרדס ריזלינג ספאטלס
ספאטלס מתוק טבעי קלאסי עם חומציות נחמדה וסוכר שיורי אלגנטי וטבעי. קציר סלקטיבי, עיבוד עדין של התירוש, בירור שיטתי, תסיסה איטית וגימור זהיר הם היסודות לריזלינג המסורתי הזה של וולראדס.יין זה משתלב בצורה מושלמת עם המטבח האסייתי בשל ההרמוניה של מתיקות וחומציות. ניתן להשיג גם שילובי טעמים מעניינים באמצעות זיווג גבינה עם ורידים כחולים או קינוח פירות.