קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

קוקטייל שרימפס צ'יפוטלה

קוקטייל שרימפס צ'יפוטלה
קוקטייל שרימפס צ'יפוטלה יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 174 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 2 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם פלפל, שרימפס, מיץ תפוזים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו קוקטייל שרימפס צ'יפוטלה, בר קוקטייל שרימפס: רוטב קוקטייל קלאסי, קרם אבוקדו, Remoulade, ו קוקטייל שרימפס, אננס ואבוקדו (קוקטייל De Camarones con Piña y Aguacate) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Arsheen Maysaran פינו גרי עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.