קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

קימצ'י יוני (פנקייק קמחי) ורוטב טבילה

קימצ'י יוני (פנקייק קמחי) ורוטב טבילה
זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הקוריאנית הזאת. גשו לסופר וקנו רוטב סויה, מיץ שמורות מקימצ'י, בצל ירוק, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. . וזה די גרוע. נסו צ'יפס קמחי עם רוטב טבילת סויה, צ'יפס קמחי עם רוטב טבילת סויה, ו פנקייק קמחי סופר קל עם רוטב סויה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד את הקימצ ' י, מיץ קמחי, קמח, ביצים ובצל ירוק בקערה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
קמחיקמחי
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיץמיץ
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
חום שמן צמחי על חום בינוני במחבת גדולה. באמצעות כ 1/4 כוס הבלילה עבור כל פנקייק, לשפוך לתוך מחבת, מתפשט רזה ככל האפשר. מבשלים פנקייק עד להגדיר משחימים קלות, פונה פעם אחת, 3 עד 5 דקות לכל צד. מתבלים לפי הטעם במלח.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
לטאטא יחד את חומץ האורז, רוטב סויה, שמן שומשום, פתיתי פלפל צ ' ילי, זרעי שומשום קלוי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
חומץ אורזחומץ אורז
זרעי שומשוםזרעי שומשום
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
מגישים עם פנקייק.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

קימצ ' י בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הראטס המקורי Chenin Blanc עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Raats מקורי Chenin Blanc
Raats מקורי Chenin Blanc
Chenin המקורי הוא בעל מבנה ללא שימוש בכל אלון על מנת לשמר את "המקורי" של היין, תוסס פרי fesh אופי. זה ארוז עם טעמים עסיסיים של אננס, תפוח טעים זהוב והדרים, עם רמזים של זנגביל, יערה ופריחה כתומה מינרליות יפה. זה בהיר, מציע טעים מן Chenin מאסטר Bruwer ראטס יריבים מיטב Loire עמק Chenin."באמת נקי לחתוך, עם אפרסק לבן, יערה ורשימות מינרליות כי לנהוג דרך ארוך, מוגדר היטב לסיים. יש גם חומציות פריך גדול קבור כאן."צופה ביין89 נקודות