קושיקשה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

קיש סלמון צ'דר

קיש סלמון צ'דר
המתכון צ'דר סלמון קיש מוכן בערך 1 שעה ו 20 דקות והוא בהחלט סופר pescatarian ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 24 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 399 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. אם יש לכם חמאה, פלפל, גבינת צ'דר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. נסו קיש סלמון צ'דר, קיש Aux Asperges Et Saumon (אספרגוס וסלמון קיש), ו קיש צ'דר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Antica (Mountain Select). יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.