קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

קיש סרטן מהיר

קיש סרטן מהיר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל קיש סרטן מהיר. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 1887 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 123 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם בשר סרטנים, קונכיות פשטידה עמוקות, חרדל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב קרם האור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ביסקוויטים עם קרם כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו קיש סרטן, קיש סרטן, ו קיש סרטן אני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

פירות ים בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.