קושיקשה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

קיש תרד

קיש תרד
קיש תרד הוא צמחוני ומספק כ 6 מנות. במנה עיקרית זו יש 452 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 33 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שום, פטה שומן מופחת, תרד, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. . זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 20 דקות. נסו תרד & קיש בשר חזיר, קיש תרד, ו קיש תרד (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הם הבחירה העליונה שלי לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Les Hauts de Lagarde בורדו בלאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Les Hauts de Lagarde Borde Blanc
Les Hauts de Lagarde Borde Blanc
# 13 של יינות Enthusiast Top 100 של 2014חלוק צהוב חיוור עם השתקפויות ירוקות.ארומה: הדומיננטיות של סוביניון בלאן חושפת טעמים עזים של פרחים לבנים, הדרים ופירות לבנים. בעוד בפה Semillon מביא עגלגלות, נפח ועושר עםהערות נעימות של פירות הדר. חיוניות טובה מובילה לסיום נהדר.