קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קישואים יפניים ובצל

קישואים יפניים ובצל
צריך ללא גלוטן ומנת צד ללא חלב? קישואים ובצל יפניים יכולים להיות מתכון מצוין לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 110 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. . רק מעטים מאוד אהבו את המנה היפנית הזאת. אם יש לכם שמן צמחי, קישואים, שומשום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. עם כפית ציון של 33% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. נסו בטטה יפנית לבנה וסוליה עם קישואים, כרובית, קישואים ובצל, ו קישואים כבושים ובצל (מתכונים דומים).

הוראות

1
לחמם את השמן במחבת גדולה על חום בינוני. מערבבים בצל, ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים קישואים, ומבשלים, ערבוב, על 1 דקה. מערבבים ברוטב טריאקי, רוטב סויה, זרעי שומשום. מבשלים עד קישואים במכרז, על 5 דקות. מערבבים פלפל טחון, ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ליאו Steen Saini כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.