קושירגיל
מוכן ב41 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

קישואים-לביבות תפוחי אדמה עם צזיקי

קישואים-לביבות תפוחי אדמה עם צזיקי
לביבות זוקיני-תפוחי אדמה עם צזיקי עשויות להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 24 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 622 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. חנוכה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לך פלפל, יוגורט, גבינת פטה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 41 דקות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. מתכונים דומים: לביבות תפוחי אדמה זוקיני עם מתכון צזיקי, לביבות תפוחי אדמה זוקיני הטוב ביותר, ו לביבות קישואים תפוחי אדמה.

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

יווני בתפריט? נסה זיווג עם Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. אתה יכול לנסות Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.