קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות2
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםלחם
מגזין

קישואים-לחם כתום

קישואים-לחם כתום
לחם זוקיני-תפוז הוא חלב חינם לחם. מתאים ל-16 מנות. מנה זו מכילה כ 4 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 224 קלוריות. אם יש לכם קישואים, סודה לשתייה, תחליף ביצה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו לחם קישואים כתומים, מימי קישואים-לחם כתום, ו Naptime שף האהוב לחם קישואים (או מאפינס קישואים) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
כדי להכין לחם, כפית קלות קמח לתוך כוסות מדידה יבש; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
3
מערבבים קמח והבא 3 מרכיבים (באמצעות סודה לשתיה) בקערה גדולה, ערבוב עם מקצף; לעשות באר במרכז התערובת.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
שלב סוכר מגורען ו 4 מרכיבים הבאים (דרך 1 מיץ כף).
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
מיץמיץ
5
מוסיף תערובת סוכר לתערובת קמח, ערבוב רק עד לח. מקפלים ב קישואים ואגוזי מלך. מחלקים את הבלילה בין 2 (8 x 4inch) מחבתות כיכר מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
קישואיםקישואים
אגוזי מלךאגוזי מלך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
6
אופים ב 350 במשך 50 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב 10 דקות מחבתות על מתלה תיל; להסיר מחבתות.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
7
כדי להכין זיגוג, לשלב אבקת סוכר 2 כפות מיץ, ערבוב עם מקציף.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
זיגוגזיגוג
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
8
טפטוף שווה על כיכרות חמות. מגניב לגמרי על מתלה תיל.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחליף ביצהתחליף ביצה383אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות קמח לכל מטרה (אודותכוסות קמח לכל מטרה (אודות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי2(חוֹרֶף)מיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוצים גסאגוזי מלך קצוצים גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים מגורר (כ 1 גדול)קישואים מגורר (כ 1 גדול)