קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קל חמוציות & עוגת תפוחים

קל חמוציות & עוגת תפוחים
עוגת חמוציות ותפוחים קלה עשויה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 5 גר' של חלבון, 19 גרם של שומן, וסך הכל 500 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם שמנת, מלח כשר, סוכר מגורען, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. נסו קל חמוציות & עוגת תפוחים, מבשלים את הספר: עוגת תפוחים חמוציות קלה, ו Extran קל עוגת אוכמניות תפוח (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 325 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים את החמוציות, תפוח, סוכר חום, גרידת תפוזים, מיץ תפוזים, ו 1 כפית קינמון בקערה בינונית. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
סוכר חוםסוכר חום
חמוציותחמוציות
גרידה כתומהגרידה כתומה
קינמוןקינמון
תפוחתפוח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
בקערה של מערבל חשמלי מצויד מצורף ההנעה, לנצח את הביצים במהירות בינונית גבוהה במשך 2 דקות. עם המיקסר על בינוני, להוסיף 1 כוס סוכר מגורען, חמאה, וניל, שמנת חמוצה להכות רק עד בשילוב. במהירות נמוכה, מוסיפים לאט את הקמח והמלח.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
ונילוניל
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
בלנדרבלנדר
קערהקערה
4
יוצקים את תערובת הפירות באופן שווה לתוך צלחת עוגת זכוכית 10 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות
5
יוצקים את הבלילה על הפרי, מכסים אותו לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות
6
שלב את הנותרים 1 כף סוכר מגורען ו 1/8 כפית קינמון ומפזרים אותו על הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
קינמוןקינמון
7
אופים במשך 55 עד 60 דקות, עד שן-פיק מוכנס באמצע העוגה יוצא נקי הפרי מבעבע סביב הקצוות.
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מגישים חם או בטמפרטורת החדר.
9
Reprinted עם אישור מן הרוזנת היחפה כמה קל זה? מתכונים נפלאים וטיפים קלים על ידי Ina Garten, © 2010 Clarkson Potter, a division of Random House, Inc.

מרכיבים

340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמוציות טריות, שטופות ונקטפו עבור גבעוליםחמוציות טריות, שטופות ונקטפו עבור גבעולים2תוספת זחליםביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1( חצילים)תפוח גראני סמית', קלוף, קורד, וחתוך בינוניתפוח גראני סמית', קלוף, קורד, וחתוך בינוני2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחון, מחולקקינמון טחון, מחולק0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר, ארוזסוכר חום בהיר, ארוז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים סחוט טרימיץ תפוזים סחוט טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרידת תפוז מגוררת (2 תפוזים)גרידת תפוז מגוררת (2 תפוזים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(1 מקל) חמאה לא מומסת, מומסת מעט מקורר(1 מקל) חמאה לא מומסת, מומסת מעט מקורר11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור