קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

קליבסה פטל על גריסים גבינה

קליבסה פטל על גריסים גבינה
קילבסאן פטל על גרגרי גבינה עשוי להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 979 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 50 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך גריסים, ריבת פטל, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. . נסו צ'ופ עגל של האנטר עם גריסים גבינה דרומיים: Jaegerschnitzel עם גריסים גבינה דרומיים, קילבסה מקרוני וגבינה, ו נקניק מעושן בגבינה בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר, לשלב את המים והחלב. מביאים לרתיחה, ואז מערבבים את שיבולת השועל, מפחיתים את החום לנמוך, ומבשלים עד עבה, כ -10 דקות. מערבבים את הגבינה, ולהסיר מהחום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
2 אונקיות צ'דר מגורר2 אונקיות צ'דר מגורר
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מחממים את שמן הזית במחבת גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיפים את הנקניקיות, פטריות ובצל; מבשלים ומערבבים עד להשחמה. מערבבים בשמירה, ומבשלים עד נקניק ופטריות מצופים ורוטב הוא חלק, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
משמרמשמר
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
4
מגישים מעל גרגירי גבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
2 אונקיות צ'דר מגורר2 אונקיות צ'דר מגורר

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות להירגע ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
תירגע, ריזלינג.
תירגע, ריזלינג.
מכרמים של אזור היין מוסל, הענבים הריזלינג האלה מבשילים באדמה צפחה ומינרלית ונקטפים על בסיס הטעם והבשלות האופטימליים שלהם. קר מותסס במכלי נירוסטה, יין זה מביא חומציות טבעית, מתן איזון מושלם כי הוא פריך מרענן ומשאיר את הפה להשקות יותר.תירגע ריזלינג הוא מותסס מעט יבש עם זר פירותי נפלא וטעמים אינטנסיביים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדר.תירגע ריזלינג הוא טעים בכוחות עצמו! אבל זה זוגות בצורה מושלמת עם מגוון רחב של מזונות, מאכלי ים ועוף בגריל למנות אסייתיות מתובלות וסלטים טריים.