קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

קמחי

קמחי
קימצ'י נטול גלוטן, וללא לקטוז מנה צדדית. מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 3 גרם של שומן, וסך הכל 158 קלוריות. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 88 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם אבקת צ'ילי קוריאני גס, בצל ירוק, חומץ אורזוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל קוריאני. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו ארוחת ערב: קמחי Jigae (תבשיל קמחי), מולים בקארי אדום עם פירה קמחי מספר הבישול של קמחי, ו מערבבים קמחי מטוגן ואורז (קמחי Bokkeumbap) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

קוריאני עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher) עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.