קושימומחה
מוכן ב72 שעות, 20 דק.
מנות2
ציון בריאות19
מגזין

קמחי קוריאני חריף

קמחי קוריאני חריף
קימצ'י קוריאני חריף יכול להיות רק קוריאניתname מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 88 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. 14 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם כרוב ראש בגודל, שום, סוכרוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הזו. הכנת המנה לוקחת כ 72 שעות ו-20 דקות. נסו טאקו קוריאני חריף עם קמחי, מלפפון קוריאני חריף חמוצים מקרר קימצ'י, ו קימצ'י / קימצ' י/גימצ'י (כרוב מתובל קוריאני מותסס) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

קוריאני בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות הברון הרצוג Chenin Blanc (OU Kosher). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.