קושימומחה
מוכן ב1 ש, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות69
מגזין

קערה מעושנת שרימפס

קערה מעושנת שרימפס
קערת שרימפס מעושן יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-6 ומחירו 69 מנות.9 דולר למנה. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 70 גרם חלבון, 143 גרם שומן, ובסך הכל של 3053 קלוריות. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה ו 35 דקות. אם יש לכם מלח כשר, קרח, פלפל אנגלי טחון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בסוכר החום תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם קאפקייקס קילו סוכר חום עם זיגוג חום-חמאה כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטריאן דיאטה. נסו קערת סלט ארוחת צהריים סלמון מעושן, חביתת חזיר ופטריות מעושנת-סגנון קערת ארוחת בוקר, ו קערת עדשים מתובלת חמה עם יוגורט ושקדים מעושנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את שבבי העץ לקערה ומכסים במים קרירים. מניחים בצד ולאפשר להשרות במשך שעה 1.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בינתיים מניחים את פתיתי המלח, הסוכר, המים והפלפל האדום לקומקום חשמלי ומחממים רק עד שהמלח והסוכר מומסים. מכבים את הקומקום ומוסיפים את הקרח. מערבבים עד שהמלוח התקרר.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מלחמלח
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
קרחקרח
3
מניחים את השרימפס לשקית זיפטופ של 1 ליטר ויוצקים על המלח.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
מלחמלח
4
מניחים בכלי ומכניסים למקרר עד לסיום שבבי העץ, כ-45 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
5
בזמן שהשרימפס מביאים, מחממים כ -2 ליטר פחם במתנע ארובה עד שהגחלים מכוסות באפר לבן.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
6
לאחר השבבים נעשים השריית, לנקז אותם ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
7
מסננים את השרימפס במסננת ומשחילים על 4 עד 6 שיפודים מעוגלים.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
שיפודיםשיפודים
8
העבירו בזהירות את הפחם לקערת נירוסטה עגולה בגודל 18 אינץ'. מכסים את הפחם בשבבי העץ.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
הנח את השרימפס המשופד ישירות על גבי השבבים וודא שהשרימפס לא יבוא במגע ישיר עם הפחם ושהשרימפס נמצא בשכבה 1. הפוך קערת מתכת נוספת וקטנה יותר (13 עד 14 אינץ') על גבי השרימפס. מבשלים 15 עד 20 דקות או עד שהם מבושלים.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
צ ' יפסצ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
מגישים חם או צונן.
11
בקערה קטנה מקציפים יחד את זרעי החרדל, החרדל היבש והמים.
מרכיבים שתצטרך
זרעי חרדלזרעי חרדל
אבקת חרדלאבקת חרדל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
12
מניחים את תערובת החרדל והמים לסיר קטן ומוסיפים את שאר החומרים. מביאים לרתיחה על אש גבוהה. אל תתנו לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
13
מסירים מהאש ומחית בעזרת בלנדר כף יד למשך 5 עד 10 שניות תוך כדי טפטוף בשמן, ומשאירים חלק מהזרעים שלמים אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
זרעיםזרעים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
14
יוצקים לצנצנת זכוכית או מיכל, מניחים להתקרר, מכסים ומניחים לשבת במקרר למשך הלילה לפני השימוש. חנות במקרר עד 1 חודש.

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי חרדל חומיםזרעי חרדל חומים11 קילו קישואים,דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)0(יכול להיות או להרחיק)allspice הקרקעallspice הקרקע0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'לטין בטעם תותים של מותג jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג jell-o907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חסילון שלם (21-25 ספירה), שטוף ביסודיות ומנוקזחסילון שלם (21-25 ספירה), שטוף ביסודיות ומנוקז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת חרדל יבשהאבקת חרדל יבשה2בצל צהוב בינוני, קצוץפחם צ'אנק טבעיפחם צ'אנק טבעי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2בצל צהוב בינוני, קצוץשבבי עץשבבי עץ11 קילו קישואים,שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין לבןחומץ יין לבן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. גיפט מאת קתי לי גיפורד פינו גריגיו עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
גיפט מאת קאת ' י לי גיפורד פינו גריגיו
גיפט מאת קאת ' י לי גיפורד פינו גריגיו
גיפט פינו גריגיו מתפרץ באגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות פריכה ורעננות מעודנת באלגנטיות. יין זה מציג ניחוחות של פירות אבן בשלים והדרים, ומציג טעמי מלון, נקטרינה ומאיר לימון המסיימים קלילים ומרעננים.