קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

קערת אטריות קארי קוקוס

קערת אטריות קארי קוקוס
קערת אטריות קארי קוקוס היא טבעוני מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 13 גרם חלבון 34 גרם של שומן, וסך הכל 595 קלוריות. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-7 היו אומרים שזה פגע במקום. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל הודי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו את בלוק טופו נוסף, מלח, שמן צמחי, וכמה דברים אחרים כדי להפוך אותו היום. כדי להשתמש ב חלב קוקוס לא ממותק אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת גבינה טבעונית ללא גלוטן תות שדה כקינוח. נסו עוף קוקוס קארי קערת אטריות, קערת אטריות קארי ירוקה טבעונית, ו עוף תאילנדי קארי בטטה קערת אטריות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ליאו Steen Saini כרם Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.