קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

קציץ בשר בסגנון קייג'ון

קציץ בשר בסגנון קייג'ון
לך לחנות ותביא נקניק אנדויל, פלפל קאיין טחון, רוטב פלפל, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. . אנשים רבים באמת אהבו את זה צלחת קריאולית. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: קציץ בשר בסגנון קייג'ון, קציץ בשר קייג'ון, ו קציץ בשר Cajun בדרך שלי ופרודום של.

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב את עלי המפרץ, מלח, פלפל קאיין, פלפל שחור טחון, פלפל לבן טחון, כמון, ואגוז מוסקט; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
פלפל לבן טחוןפלפל לבן טחון
פלפל קאייןפלפל קאיין
עלי דפנהעלי דפנה
מוסקטמוסקט
כמוןכמון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
ממיסים את החמאה או המרגרינה בסיר על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיף את הבצל, פלפל, בצל ירוק, שום, רוטב פלפל חריף, רוטב ווסטרשייר, ותערובת תיבול שמורות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
רוטב חריףרוטב חריף
תערובת תיבולתערובת תיבול
בצל ירוקבצל ירוק
פלפלפלפל
שוםשום
בצלבצל
4
לטגן עד התערובת מתחילה דבק לתחתית המחבת, על 6 דקות. מערבבים בחלב ובקטשופ; להמשיך לבשל במשך 2 דקות נוספות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
קטשופקטשופ
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
הסר תערובת ירקות מחום, ולאפשר להתקרר לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
6
מניחים את הבשר ונקניקיות בתבנית אפייה 9x13 אינץ ungreased.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
מוסיפים את הביצים, את תערובת הירקות ואת פירורי הלחם.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
ירקירק
ביצהביצה
8
הסר את עלי המפרץ.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
9
מערבבים היטב ביד, ויוצרים לתוך כיכר על 1 1/2 אינץ ' גבוה.
10
אופים חשופים ב 350 מעלות F (175 מעלות C) במשך 25 דקות. לאחר מכן להעלות את החום ל 400 מעלות F (200 מעלות C) ואופים במשך 35 דקות נוספות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
11
בואו לעמוד במשך 5 דקות לפני ההגשה.

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק אנדוויל, תרמילים הוסרונקניק אנדוויל, תרמילים הוסרו23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים4(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2ביצים, מכותביצים, מכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 אונקיות קוקוס מגורר6 אונקיות קוקוס מגורר4ציפורןשום, טחוןשום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד11 קילו קישואים,שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1(יכול להיות או להרחיק)פלפל לבן טחוןפלפל לבן טחון11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור Cajun. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות קאדר אודה לפנינים נוצץ לבקן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 36 דולר לבקבוק.
שיר הלל לפנינים נוצץ לבקן
שיר הלל לפנינים נוצץ לבקן
היין הזה הוא אקזוטי ומינו שמתגמל את החושים. פיצוץ של תפוח ירוק תוסס, פירות הדר ותבלינים אפייה מלוחים. הערות פרחוניות של יסמין וג ' ינג ' ר נמצאים שם עם תחושה של עומק. היין מתפתח כאשר הסהרונים שומרים על הארומטיקה של היין הזה באבולוציה מתמדת. האלמנט במינון אפס של היין הזה יש לו לרקוד על החיך מתחילתו ועד סופו. הוא חי עם מגוון של פירות הדר, מינרלים ותבלינים. מלפנים, זה כמעט עומס חושי אבל כאשר אתה חוזר למטה אל כדור הארץ הדר, מלח ופירות אבן להתיישב עם אלמנט פירות אקזוטיים שמשאיר אותך לשבת בחיבוק ידיים ולקחת באבולוציה מתגמלת שלה. זהו יין ייצור מיקרו כי הוא בטוח כדי לשמור על התחושה במצב עמוק של תככים סיפוק.