קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

קציץ בשר חריף ברוטב סלסה

קציץ בשר חריף ברוטב סלסה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקריים, אז תנו הזדמנות ל קציץ בשר חריף. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 211 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. גשו לסופר וקנו רוטב פלפל, אל-אן-צ'אנקי סלסה, בשר טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו קציץ בשר חריף עם סלסה זית, קציץ בשר סלסה, ו קציץ בשר סלסה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 177°. בקערה גדולה, מערבבים את כל החומרים למעט 1/4 כוס סלסה. הקש תערובת לתוך מחבת כיכר ungreased 9x5 אינץ'. למעלה עם 1/4 סלסה כוס.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
מחבת כיכרמחבת כיכר
קערהקערה
תנורתנור
2
אופים 45 עד 55 דקות או עד מדחום בשר מוכנס במרכז כיכר קורא 71°.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
3
מגישים עם סלסה נוספת אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוטב טבילה בתפריט? נסה זיווג עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Sophora Sparkling rosé. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Sophora Sparkling Rose
Sophora Sparkling Rose
זוכת מדליית זהב: 2014 תחרות היין הבינלאומי לוס אנג ' לסזה עלה נוצץ עשוי שרדונה ו פינו נואר יש צבע סומק ורוד אטרקטיבי חיך חושני עם מוס מתמשך, מרענן. ניחוחות פרחוניים מענגים וטעמי ענבים אדומים עסיסיים, דובדבנים ואשכוליות ורודות עם חומציות מאוזנת וגימור שמנת, דקדנטי.