קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

קציצה אסיאתית וזריקת אורז

קציצה אסיאתית וזריקת אורז
לכו לחנות ותביאו אורז בטעם בקר ותערובת ורמיצ'לי, תרמילי אפונת שלג, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זה מובא לך על ידי BettyCrocker.com. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 44%. נסו קציצה אסיאתית וזריקת אורז, אטריות אסיאתיות, ו אטריות אסיאתיות (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים חמאה במחבת nonstick 12 אינץ ' על חום בינוני. מערבבים אורז ורמיצ ' לי ממיקס; מבשלים ומערבבים 2 עד 3 דקות או עד שהאורז מושח קלות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים מים, מרינדה אסיאתית ותוכן של מנות תיבול מתערובת; מביאים לרתיחה. להפחית את החום בינוני נמוך.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
מיםמים
3
מוסיפים קציצות וגזר; מכסים ומבשלים 15 עד 18 דקות או עד אורז רך, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
גזרגזר
אורזאורז
4
מוסיפים תרמילי אפונה. קוק, חשף 2 עד 3 דקות נוספות או עד תרמילי אפונה הם פריך במכרז.
מרכיבים שתצטרך
אפונה לבנהאפונה לבנה
5
מקשטים מנות בודדות עם בוטנים ובצל.
מרכיבים שתצטרך
בוטניםבוטנים
בצלבצל

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות את היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc
היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc
Chenin הוא ענבים רב תכליתי מאוד, מסוגל לעשות יינות מצוינים בתחפושות שונות רבות, מן הקציר מאוחר יין קש כדי Chenin יבש קלאסי ואפילו Méthode Champenoise. דוגמה זו היא בלאן Chenin Blanc יבש להפליא תוסס, אינטנסיבי, פירותי ומאוזן להפליא. ניחוחות של תפוחים ירוקים ואפרסק לבן מזמינים את החיך העסיסי, אך מתוח. עומק פרי הוא מה שמבדיל את היין הזה. זה מראה התמדה רבה של טעם ורעננות כי להשתהות על החיך זמן רב לאחר היין נעלם. מאוד אישי, האופי של היין הזה עושה את זה לוויה מושלמת לימי קיץ חמים וערבים נעימים ארוכים.