קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

קציצה תת אגרול

קציצה תת אגרול
אתה אף פעם לא יכול להיות יותר מדי מתכוני hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל כדורי בשר תת אגרול. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 450 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם עטיפות אגרול, שמן בוטנים, עלי בזיליקום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. מתכונים דומים: אגרול בקערה (ארוחת ערב קלה באמצע השבוע!), תבשיל ביצים מקסיקני, ו מאפינס ביצים לארוחת בוקר.

הוראות

1
לזרוק את כדורי הבשר עם 1/4 כוס רוטב המרינרה
מרכיבים שתצטרך
רוטב מרינרהרוטב מרינרה
כדורי בשרכדורי בשר
2
סדר עטיפת אגרול מולך בצורת יהלום.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ביצהביצה
3
מברישים את הגבולות עם ביצה מוכה. כף על 2 כפות של המוצרלה למרכז העטיפה, ואז תל עם כדורי בשר (גם על 2 עד 3 כפות) ומעל עם 2 עלי בזיליקום. הקפד להשאיר על 1 אינץ ' בין המילוי לבין הקצוות של העטיפה. מקפלים את סוף העטיפה הקרובה אליך מעל המילוי. מקפלים כל צד מעל, ולאחר מכן בזהירות לגלגל את העטיפה לתוך גליל הדוק, תוחב והידוק כמו שאתה הולך.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום טריבזיליקום טרי
מוצרלהמוצרלה
כדורי בשרכדורי בשר
גלולגלול
ביצהביצה
4
חזור עם העטיפות שנותרו עד שכל המילוי משמש למעלה. כפי שאתה הולך, זכור לשמור עטיפות עדיין לא השתמשת, כמו גם אגרול סיים, מכוסה במגבת כדי למנוע מהם להתייבש.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ביצהביצה
5
הוסף 4 עד 5 אינץ ' של שמן לסיר כבד תחתית או תנור הולנדי וחום ל 350 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
6
מטגנים את האגרולים בקבוצות, 4 בכל פעם, עד העטיפות זהובות חום, 6 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ביצהביצה
7
העברה לתבנית אפייה מרופדת בנייר מגבת.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
8
מגישים עם רוטב המרינרה שנותר לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב מרינרהרוטב מרינרה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא יינות Fram Chenin Blanc. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 32 דולר.
יינות Fram Chenin Blanc
יינות Fram Chenin Blanc
האזור המיוחד מאוד שממנו מגיעים הענבים האלה קרוב יותר לקלנוויליאם מאשר לסיטרוסדל, אבל החלק על ההר נכון מאוד. ממוקם בקרקעות חוליות אדומות עמוקות, בחווה המשקיפה על סרטן הנהרות מכה של Lambertsbay בצד אחד, ואת Olifantsriver וסכר Bulshoek בצד השני. החומציות העסיסית ההדוקה היא המאפיין הבולט של Chenin blanc מאזור זה, לשלב את זה עם בשלות המוסיפה מורכבות עצומה ואתה יודע שיש הרבה אהבה כאן.