קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות49
מגזין

קציצות אסיאתיות חמוצות ומתוקות עם ירקות

קציצות אסיאתיות חמוצות ומתוקות עם ירקות
קציצות אסיה חמוץ מתוק עם ירקות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %45 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 728 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך אבקת תבלינים, חומץ תפוחים, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. נסו קציצות חמוצות ומתוקות (כדורי בשר מזרחי חמוץ ומתוק), ירקות חמוצים מתוקים, איך לעשות ירקות חמוצים מתוקים, ו כדורי בשר אסיאתיים מתובלים ומתובלים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הבשר הטחון בקערה גדולה. תניח בצד. בקערה בינונית, לשלב את החלב, ביצה, רוטב סויה, דבש, שמן שומשום, שמן ג ' ינג ' ר, מלח, פלפל, 5 אבקת תבלינים, ושום.
מרכיבים שתצטרך
2
להקציף לשלב.
3
מוסיפים תערובת לבשר טחון. מערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הגזר, פטריות, כוסברה, פטרוזיליה, בצל ירוק ופירורי לחם panko לתערובת הבשר.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים עד בשילוב. אני מוצא שידיים עובדות הכי טוב בשביל זה. טופס לתוך מנות בגודל כדור גולף ומניח על נייר קלף מרופד אפייה. אני אוהב להשתמש בסקופ עוגיות בינוני כדי להבטיח את הכדורים בגודל שווה.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים ב 350 מעלות במשך 15-20 דקות, או עד הקרביים הם כבר לא ורוד ו מדחום רושם 160 מעלות F כאשר מוכנס במרכז של כדור בשר.
מרכיבים שתצטרך
1
מערבבים את מיץ האננס, קטשופ, רוטב הויסין, רוטב סויה, חומץ תפוחים, שמן ג ' ינג ' ר, סוכר חום, ו קורנפלור במחבת בינונית עד גדולה. מבשלים עד רותחים, ואז להפחית לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את כדורי הבשר, אפונה שלג, פלפל וערמוני מים. מבשלים עד שהרוטב מכסה את כדורי הבשר והירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
3
מגישים עם אורז יסמין חום וקמצוץ של זרעי שומשום על גבי.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אבקת תבלין 5 סיניתאבקת תבלין 5 סינית1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם4ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז יסמין חום, להגשהאורז יסמין חום, להגשה2(חוֹרֶף)סוכר חום (התאם את העדפת המתיקות שלך)סוכר חום (התאם את העדפת המתיקות שלך)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ערמוני מים פרוסיםערמוני מים פרוסים2טיפות100% שמן ג'ינג'ר טהור (או 1 - 2 כפיות זנגביל טחון טרי)100% שמן ג'ינג'ר טהור (או 1 - 2 כפיות זנגביל טחון טרי)2טיפות100% שמן ג'ינג'ר טהור (או 1 כף זנגביל טחון טרי)100% שמן ג'ינג'ר טהור (או 1 כף זנגביל טחון טרי)1( חצילים)גזר, קצוץ דק מאודגזר, קצוץ דק מאוד2(יכול להיות או להרחיק)עמילן תירסעמילן תירס1ביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2ציפורןשום, טחון דקשום, טחון דק3בצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק3(חוֹרֶף)רוטב הויסיןרוטב הויסין1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים3(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון רזה, רצוי אורגניבשר בקר טחון רזה, רצוי אורגני1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם pankoפירורי לחם panko0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק8 כוסות חצאי ענבים ירוקים8 כוסות חצאי ענבים ירוקים1פלפל אדום, קצוץ לריבועים 3/4 אינץפלפל אדום, קצוץ לריבועים 3/4 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואזרעי שומשום לקישוטזרעי שומשום לקישוט57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לחצן או פטריות שיטאקה, קצוץ דק מאודלחצן או פטריות שיטאקה, קצוץ דק מאוד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה שלג או אפונה הצמד סוכראפונה שלג או אפונה הצמד סוכר

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Lubanzi Chenin בלאן. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.