קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

קציצות ברוטב בשר בקר

קציצות ברוטב בשר בקר
קציצות ברוטב בשר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 586 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 40 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו פירורי לחם, קטשופ, ביצה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. מתכונים דומים: הומואים עם רוטב בצל (קציצות חזיר בסגנון וולשי עם רוטב בצל), קציצות ברוטב ברביקיו, ו קציצות ורוטב.

הוראות

1
מערבבים את כל מרכיבי כדורי הבשר בקערה באמצעות ידיים נקיות.צורה לכדורים 1 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מחממים שמן וחמאה במחבת מעל חום בינוני גבוה (להשתמש במחבת עם צדדים גבוהים כדי להחזיק את הרוטב ואת כדורי הבשר או להשתמש בסיר) להוסיף את כדורי הבשר בשתי קבוצות וחום עד כמעט מבושל דרך מפנה לעתים קרובות עבור אפילו בראונינג (כ 10 דקות) להסיר לצלחת.אתה יכול לנקז קצת שומן מן המחבת אבל להשאיר כ 3 כפות.
מרכיבים שתצטרך
1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
6 שיני שום גדולות פרוסות דקות6 שיני שום גדולות פרוסות דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיפים בצל וקמח עד מרכך (כ 3-4 דקות) גירוד כל חתיכות השחמה שהצטברו על החלק התחתון של המחבת בעת הבישול.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
מוסיפים פטריות לבשל ערבוב עד מתרכך.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
5
מוסיפים קמח ומערבבים במשך 1 דקה.מוסיפים לאט במרק בשר; מביאים לרתיחה ערבוב / לטאטא כל הזמן עד חלקה, מבעבע ומעובה.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
6
הוסף רוטב ווסטרשייר, קטשופ ופלפל שחור; להחזיר ערבוב מבשלים (אם באמצעות להוסיף את אבקת בוליון בשר, להתחיל עם קטשופ 3 כפות אתה יכול להוסיף יותר אם תרצה).
מרכיבים שתצטרך
אבקת בוליון בקראבקת בוליון בקר
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
7
מוסיפים כדורי בשר מבושלים ומבשלים שנחשפו במשך כ 20-25 דקות על אש נמוכה, ערבוב לעתים קרובות.מתבלים במלח לפי הטעם desired.At סוף הבישול מערבבים ב 1/4 כוס שמנת חמוצה עד בשילוב מחומם דרך (לא להרתיח).
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
(צינור גדול)(צינור גדול)

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אבקת בוליון בקר (אופציונלי או לפי הטעם)אבקת בוליון בקר (אופציונלי או לפי הטעם)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק בשר משומר דל נתרן (השתמש במרק בשר איכותי)מרק בשר משומר דל נתרן (השתמש במרק בשר איכותי)1צביטהפלפל קאיין (אופציונלי)פלפל קאיין (אופציונלי)2(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פטרוזיליה יבשיםפתיתי פטרוזיליה יבשים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים1ביצה, קצת מוכהביצה, קצת מוכה5(חוֹרֶף)קמח לכל מטרה (אתה יכול להפחית עד 4 כפות עבור רוטב דק יותר)קמח לכל מטרה (אתה יכול להפחית עד 4 כפות עבור רוטב דק יותר)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום טחון טרישום טחון טרי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון (ניתן להשתמש חצי כל בשר חזיר טחון)בשר בקר טחון (ניתן להשתמש חצי כל בשר חזיר טחון)0(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון טרי (או לפי הטעם)פלפל שחור טחון טרי (או לפי הטעם)1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי3(חוֹרֶף)קטשופ (יכול להשתמש יותר)קטשופ (יכול להשתמש יותר)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק2(חוֹרֶף)שמןשמן1קטןבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח (אופציונלי ולטעם)מלח (אופציונלי ולטעם)2(יכול להיות או להרחיק)מלח תיבולמלח תיבול596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות כפתור לבן (יכול להשתמש יותר אם תרצה, או להשתמש בפחיות 10 אונקיות פרוסות פטריות מנוקזות היטב)פטריות כפתור לבן (יכול להשתמש יותר אם תרצה, או להשתמש בפחיות 10 אונקיות פרוסות פטריות מנוקזות היטב)2(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר