קושירגיל
מוכן ב18 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

קציצות נקניק עוף איטלקי מתוק

קציצות נקניק עוף איטלקי מתוק
קציצות נקניק עוף איטלקי מתוק עשוי להיות בדיוק המתכון הים תיכוני שאתה מחפש. מתכון זה מכיל 6 מנות עם 207 קלוריות , 19 גרם חלבון ו -14 גרם שומן כל אחת. תמורת $1.13 למנה , מתכון זה מכסה 11% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. למתכון הזה מ- Foodnetwork יש 1 מעריצים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 18 דקות . אם יש לכם שמן זית, פלפל גס, חזה עוף טחון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה נטולת גלוטן וראשונית . עם ציון של 49% , המנה הזו די טובה. מתכונים דומים: קציצות קציצות בשר נקניקיות פיקנטיות עם רוטב ברביקיו איטלקי , פסטה פטה שמנת עם נקניקיית עוף איטלקית מתוקה , ושיפודי עוף מרווה של לוריין וואלאס עם נקניק איטלקי מתוק .

הוראות

1
מערבבים עוף עם שום, פטרוזיליה, גבינה, זרעי שומר, פלפל ומלח. יוצרים 6 קציצות גדולות ודקות, 4 עד 5 אינץ', או 12 קציצות קטנות, 2 עד 3 אינצ'ים. מחממים מראש מחבת טפלון גדולה ומטגנים נקניק בשמן זית כתית מעולה, 3 או 4 דקות מכל צד על אש בינונית עד בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)
פירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים
אפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)