קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות5
ציון בריאות14
מגזין

קציצות סלמון

קציצות סלמון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל קציצות סלמון. מנה אחת מכילה 186 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לך לחנות ותביא מלח, תבלין מפרץ ישן, ביצה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. מתכונים דומים: קציצות סלמון דרום-מערביות או עוגות סלמון., טיפות סלמון או קציצות סלמון, ו קציצות סלמון.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה אחוזת רושיולי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.