קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות28
מגזין

קציצות עוף חמוצות ומתוקות

קציצות עוף חמוצות ומתוקות
המתכון קציצות עוף חמוץ מתוק מוכן תוך כ 45 דקות, והוא בהחלט סופר חלב חינם אפשרות לאוהבי אוכל סיני. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 725 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 25 גרם שומן. 21 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך פטרוזיליה, רוטב ווסטרשייר, בצל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. נסו קציצות עוף מתוקות וחמוצות {הודעה בגידה!!}, קציצות חמוצות ומתוקות (כדורי בשר מזרחי חמוץ ומתוק), ו קציצות חמוצות ומתוקות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Delaire גרף Chenin בלאן. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
Delaire Graff Chenin Blanc
Delaire Graff Chenin Blanc
צבע חיטה מוזהב בהיר. הבעות שכבות של הדרים ופירות טרופיים עם שכבות עדינות של דבש ושקדים ברקע. מאוזן ומובנה להפליא, הטעמים מחמיאים על ידי מינרליות עדינה.