קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

קציצות עוף עם רוטב קארי קוקוס

קציצות עוף עם רוטב קארי קוקוס
קציצות עוף מתכון עם רוטב קארי קוקוס יכול לספק את התשוקה ההודית שלך בערך 1 שעה ו 20 דקות. המתכון הזה מכסה 17% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 6 מנות עם 362 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 25 גרם שומן כל אחד. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זה עובד טוב כמנה עיקרית. גשו לסופר וקנו פירורי לחם, בצל, ציר עוף, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש בחלב הקוקוס המשומר תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם בריא מפתח ליים עוגות כמו קינוח. זה הביא לך את כולםמתכונים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 41%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: קציצות קארי עוף עם רוטב וינדלו קוקוס, קציצות תאילנדיות עם רוטב קארי בזיליקום, ליים וקוקוס, ו קארי קוקוס דלעת עם קציצות עוף.

מרכיבים

0אגוזים מכל סוג שאתה אוהבפירורי לחםפירורי לחם1-2 כפות שמן זית כתית מעולהצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ0אגוזים מכל סוג שאתה אוהבציר עוף או מיםציר עוף או מים0אגוזים מכל סוג שאתה אוהבכוסברהכוסברה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קני ממתקים נוספיםקני ממתקים נוספים21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות1ביצהביצה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב דגיםרוטב דגים3ציפורןשוםשום11 קילו קישואים,ג'ינג'ר חתיכה קטנה, קצוץ (בערךג'ינג'ר חתיכה קטנה, קצוץ (בערך454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עוף טחון (בשר כהה וקל)עוף טחון (בשר כהה וקל)3(חוֹרֶף)דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1קטןבצל, קצוץבצל, קצוץ1אגוזים מכל סוג שאתה אוהבגבינת פרמזן, מגוררתגבינת פרמזן, מגוררת0אגוזים מכל סוג שאתה אוהבפטרוזיליהפטרוזיליה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

ההודי עובד ממש טוב עם גרונר וולטלינר, ריזלינג ורוזתי נוצצת. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש לי קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. שמורת לורנץ החמישי המקסימה גרונר ולטלינר עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
לורנץ החמישי שמורת מקסים גרונר ולטלינר
לורנץ החמישי שמורת מקסים גרונר ולטלינר
ניחוחות של תפוחים בשלים וחריפות וולטלינר טיפוסית מתחתנים כדי ליצור זר פירות מרתק. על החיך, היין הוא רך ועסיסי, נתמך על ידי חומציות פירות בסדר. הרמוני מאוד, המאפשר שתייה חלקה לחלוטין. פשוט מקסים!