קושיבינוני
מוכן ב15 דק.
מנות36
ציון בריאות0
מגזין

קציצות תוצרת בית ברוטב שזיפים

קציצות תוצרת בית ברוטב שזיפים
קציצות תוצרת בית ברוטב שזיפים עשויות להיות רק הר ד ' אובר שאתה מחפש. מתכון זה משמש 36. מנה אחת מכילה 38 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. אם יש לכם חרדל דיז'ון, כוסברה, רוטב סויה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון 18%, המנה הזו די גרועה. מתכונים דומים: קציצות ברוטב שזיפים, קציצות עוף ברוטב שזיפים, ו קציצות ברוטב אנצ'ילדה תוצרת בית.

הוראות

1
ב-2-קווט. מנה בטוחה במיקרוגל, שלבו את רוטב השזיפים, רוטב הסויה, החרדל והג ' ינג ' ר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב שזיפיםרוטב שזיפים
רוטב סויהרוטב סויה
חרדלחרדל
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
2
מוסיפים קציצות; מערבבים בעדינות לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
3
מכסים ומיקרוגל גבוה למשך 5-6 דקות או עד לחימום, תוך ערבוב פעם אחת. מגניב במשך 1 דקה. מקפלים פנימה בצל וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות דום פריניון בציר זוהר בקבוק. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-279 דולר לבקבוק.
דום פריניון בציר זוהר בקבוק
דום פריניון בציר זוהר בקבוק
הוא פתיחת זר מורכב ומואר,שילוב של פרחים לבנים, פירות הדר ואבן. ההשפעה הכוללת משופרת על ידי רעננות של אניס ונענע כתוש. הניחוחות הסופיים שמציע היין מתחילים להראות תווים חריפים, עציים וקלויים. לאחר תקופה ארוכה של רתיעה, היין סוף סוף נפתח. יש איזון מלא בין האף לחיך. אופיו הדק, המינימליסטי, הטהור, הגוון והאתלטי מתבטא כעת גם בחום. הפרי בולט וברור. החומציות האופיינית של הבציר משולבת להפליא. ההתמדה שלו היא בעיקר ארומטית, אפורה, מעושנת ומבטיחה מאוד.היין נהנה מדואליות: חום ורעננות, זיווגי בשר ויוד, מבושל וגולמי. תבלינים משפרים ומדגישים את התסיסה של 2008 וצופפים את היין. דום פפריניון אוהב חוויות שובבות: אמנות קולינרית, טקסטורות ועניינים.