קושיקשה
מוכן ב25 דק.
מנות42
ציון בריאות0
מגזין

קראנצ'י קשיו שוקולד

קראנצ'י קשיו שוקולד
קראנצ'י קשיו שוקולד לוקח בערך 25 דקות מתחילתו ועד סופו. תמורת 31 סנט למנה , מתכון זה מכסה 1% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 127 קלוריות , 2 גרם חלבון ו -5 גרם שומן . המתכון הזה משרת 42. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההתאמור הזה. אם יש לכם אטריות צ'או מיין, חתיכות קשיו, שוקולד צ'יפס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון) של 8% . מתכונים דומים: קראנצ'י טופי שוקולד , קראנצ'י דגני שוקולד: ממותקים באופן טבעי, ללא אגוזים וחלב , ופודינג קשיו שוקולד מריר עם קראנץ' קשיו מסוכר .

הוראות

1
במיקרוגל ממיסים שוקולד וצ'יפס חמאה בחום גבוה למשך 1-1/2 דקות או עד להמסה. מערבבים כדי לערבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
שבבי ריבת חלבשבבי ריבת חלב
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
2
מוסיפים אטריות צ'או מיין וקשיו. שחרר כפיות על נייר שעווה לצינון. שומרים בכלים אטומים במקרר.
מרכיבים שתצטרך
3 כוסות חסה רומנית מגוררת, מ-1 חסה קטנה3 כוסות חסה רומנית מגוררת, מ-1 חסה קטנה
קשיוקשיו

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Barefoot Bubbly Extra Dry. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-15 דולר.
בועה יחפה במיוחד יבש
בועה יחפה במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.