קושיקל
מוכן ב12 דק.
מנות10
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קרמל מערבולת קרח תיבת עוגה

קרמל מערבולת קרח תיבת עוגה
עוגת קרמל מערבולת קרח דורש כ 12 דקות מההתחלה ועד הסוף. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 279 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 4g של שומן כל אחד. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו ציפוי מוקצף, אצבעות נשים, יוגורט וניל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד טוב כמו קינוח. עם כפית ציון של 31% המנה הזאת לא משהו. מתכונים דומים: עוגת שוקולד קרמל מערבולת, עוגת שכבת תפוח-ספייס עם זיגוג קרמל מערבולת, ו עוגת גבינה מערבולת קרמל.

הוראות

1
קו 8 1/2 - x 4 1/2-x 3 אינץ ' loafpan עם פלסטיק לעטוף, החלקה פלסטיק לעטוף בפינות ועל הצדדים של פאן. סדר שליש מחצאי ladyfinger, לחתוך צדדים הפונים פנימה, על הצדדים התחתון ומסביב של loafpan; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מחבתמחבת
2
מקפלים ציפוי מוקצף ליוגורט. כפית חצי תערובת יוגורט לתוך כף מוכן. כפית 1/4 סירופ קרמל על תערובת יוגורט. מערבולת סירופ קרמל עם סכין כדי ליצור אפקט משובש. סדר חצי מחצאי ladyfinger הנותרים על גבי קרמל. חזור על שכבות עם תערובת יוגורט שנותר, נשאר סירופ קרמל 1/4 כוס, וחצאים ladyfinger הנותרים. לכסות ולהקפיא לפחות 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
רוטב קרמלרוטב קרמל
קרמלקרמל
יוגורטיוגורט
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
3
כדי לשרת, להפוך את הקינוח על צלחת הגשה, בזהירות לקלף לעטוף פלסטיק.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
4
חותכים ל 10 פרוסות, העליון באופן שווה עם פטל.
מרכיבים שתצטרך
פטלפטל

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא אחוזת Gunderloch ריזלינג יבש. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Gunderloch Estate ריזלינג יבש
Gunderloch Estate ריזלינג יבש