קושיקל
מוכן ב6 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

קרפים בטעם תות שוקולד עם רוטב קרמל

קרפים בטעם תות שוקולד עם רוטב קרמל
קרפים תות שוקולד עם רוטב קרמל יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 297 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו7 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם תותים, ליקר תפוזים, קרפים בסגנון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג היום האם שלך. זמן הכנת המתכון כ 6 דקות. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: קרפים ברוטב קרמל, קרפים עם תפוחים מוקפצים ורוטב קרמל, ו קרפים מלאים בתפוחים ברוטב קרמל.

הוראות

1
בקערה בינונית, לצנן תותים, סוכר וליקר תפוזים במשך 30 עד 60 שניות.
מרכיבים שתצטרך
ליקר תפוזיםליקר תפוזים
תותיםתותים
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
להניח 1 קרפ שטוח על צלחת הגשה קלות להפיץ 1 כף התפשטות שוקולד, 1 כף קצפת ציפוי, ו 1/4 תערובת תות כוס.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
תותיםתותים
3
מגלגלים קרפ או מתקפלים ברבעים.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
4
רסס ברוטב קרמל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קרמלרוטב קרמל
5
מגישים מיד עם אבק של אבקת קקאו.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קקאואבקת קקאו

ציוד

יין מומלץ: קרם שרי, בורדו, שמפניה, Moscato Dasti, יציאה, בורדו לבן

קרם שרי, בורדו ושמפניה הם הבחירה הכי טובה שלי לקרפים. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם Nv Solera. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.