קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

ראשי

ראשי
הבית הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מנה אחת מכילה 499 קלוריות, 60 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו כוסברה, בצל, ליים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב הג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. 13 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו "בית מתוק" קוטג'זנגביל, בית חלק, ו טוגנים בבית (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא סיר לחץ מלא מים לרתיחה מתגלגלת.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את זנב השור ואת חזה הבקר למים הרותחים וחוזרים לרתיחה. הגדר את הטיימר במשך 12 דקות, לאחר שהמים חוזרים לרתיחה. הכינו קערת מים קרים.בעוד העצמות רותחים, לשים את הבצל וג ' ינג ' ר על מחבת גיליון ומניחים ישירות תחת אלמנט החימום של broiler שלך, לחתוך את הצד. לצלות עד הבצל וג ' ינג ' ר הוא חרוך יפה.כאשר הטיימר יוצא, להסיר את זנב השור ואת בריסקט ולהעביר אותם למים כדי להירגע. לשטוף את העצמות ביסודיות כדי להסיר כל דם קרוש, או מזהמים אחרים שיכולים ענן המרק שלך. לשטוף את הסיר היטב, ולאחר מכן להוסיף את העצמות והבשר בחזרה.
מרכיבים שתצטרך
3
שים את הקינמון, אניס כוכב, זרעי שומר וציפורן לתוך מחבת צלוי על הכיריים, זורק לעתים קרובות כדי למנוע שריפה, עד התבלינים הם ריחניים.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את התבלינים הקלויים לסיר עם חזה הבקר והעצמות ומוסיפים את שורשי הכוסברה ו-8 כוסות מים. אטמו את המכסה והביאו את התנור ללחץ גבוה. כאשר שלה בלחץ, להגדיר את הטיימר במשך 30 דקות.כאשר הטיימר יוצא, השתמש בשיטת השחרור המהירה כדי לשחרר את הלחץ מן התנור שלך וכאשר הלחץ ירד, לפתוח את המכסה.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר את חזה הבקר, במהירות לעטוף אותו בניילון נצמד, כדי למנוע בשר להתייבש.
מרכיבים שתצטרך
6
תן לזה לרדת לטמפרטורת החדר ולאחסן אותו במקרר עד שתהיה מוכן להשתמש בו.לאטום את המכסה לסיר הלחץ שוב ולהביא את הסיר בחזרה ללחץ גבוה. המשך לבשל את המרק לעוד 45 דקות ולאחר מכן לתת את הלחץ לרדת באופן טבעי.כאשר הלחץ ירד, לפתוח את המכסה ולהשתמש מלקחיים כדי להסיר את זנב השור ולהניח בצד (אתה יכול לבחור את הבשר ורקמת חיבור את זנב השור כדי לשרת על גבי Pho שלך, או העונה אותו ולחץ אותו לתוך טרין). להעביר את המניה דרך מסננת רשת בסדר כדי להסיר את ארומטיקה ולאחר מכן לרפרף את רוב, אבל לא כל, של השומן.אתה צריך עכשיו 5 כוסות של מניות. אם יש לך פחות, להוסיף קצת מים כדי להפוך 5 כוסות. אם יש לך יותר, תצטרך להרתיח את המניות שלך קצת יותר להתרכז it.To הכן את Pho, להשרות את pho banh במים חמים במשך שעה כדי rehydrate. כאשר האטריות כבר לא יש לי ליבה קשה, לנקז אותם. אתה יכול לאחסן אותם בשקית פלסטיק sealable במקרר עד יום.
מרכיבים שתצטרך
7
שים את המניה מוכנה בסיר ולהוסיף את רוטב הדגים ואייד מיץ מקל, התאמת שניהם לפי הטעם. לשמור על מרק Pho חם על אש נמוכה.כי האטריות יהיו ספוגות במים במהירות כדי להיות בטוח שיש השולחן שלך הכין עם תבלינים ויש לי את כל התוספות שלך מוכן, כך שתוכל להרכיב את כל הקערות ולקבל אותם לשולחן מהר ככל האפשר.חותכים את הבצל דק ככל האפשר ולאחר מכן להשרות אותם במים. פורסים את חזה הבקר המבושל. פרוס את הפילה הכי דק שאפשר.מביאים סיר גדול של מים לרתיחה. האטריות המיובשות צריכות להתבשל בעוד כ-1 דקות, אז הכינו מסננת והוסיפו את האטריות למים הרותחים.
מרכיבים שתצטרך
8
לנקז ברגע שהם מבושלים (אתה רוצה אותם עדיין להיות קצת לעיס כפי שהם ימשיכו לבשל בקערות עם המרק).מחלקים את האטריות בין הקערות שלך העליון עם בצל פרוס, כוסברה, בריסקט ו tenderloin גלם. מביאים את מרק Pho לרתיחה ולחלק אותו בין הקערות ומגישים עם שאר התבלינים והתוספות.
מרכיבים שתצטרך