קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות57
מגזין

רביולי נודי ברוטב עגבניות

רביולי נודי ברוטב עגבניות
רביולי נודי ברוטב עגבניות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 362 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 21 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך חמאה, גרידת לימון, מחית עגבניות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו תרד רביולי Chard שוויצרי על רוטב עגבניות פשוט, צ'ארד שוויצרי רביולי תרד נודי ברוטב עגבניות פשוט מ' הירקות המפוארים של איטליה, ו רביולי תרד עם רוטב עגבניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה, חום 1 כף שמן על חום נמוך בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים חצי הבצל ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד שקוף, על 5 דקות. להגדיל את החום בינוני גבוה ולהוסיף את התרד 1 כפית מלח. לבשל, ערבוב, עד שלא נשאר נוזל במחבת, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסננים ולחץ על כל הנוזל הנותר מהתרד.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
4
באותו מחבת, לחמם את כף הנותרים של שמן על חום נמוך בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים את הבצל הנותרים ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד שקוף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
6
מוסיפים את השום ומבשלים 1 דקה, ערבוב. מערבבים את מחית העגבניות, מים, פלפל, ואת הנותרים 1/2 כפית מלח. להביא מבשלים ומבשלים, ערבוב מדי פעם, במשך 15 דקות. מערבבים בחמאה ובזיליקום ומכסים כדי להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
מחית עגבניותמחית עגבניות
חמאהחמאה
שוםשום
פלפלפלפל
באזיל!באזיל!
מיםמים
מלחמלח
7
בינתיים, להביא סיר בינוני של מים מלוחים לרתיחה. בקערה בינונית, לשלב את התרד מבושל, ריקוטה, פרמזן, ביצים, גרידת לימון, אגוז מוסקט, קאיין, וקמח. באמצעות שתי כפות, טיפה כופתאות בגודל אגוז לתוך מים רותחים. לבשל עד המשרד, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
פרמזןפרמזן
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
גבינת ריקוטהגבינת ריקוטה
תרדתרד
מוסקטמוסקט
אגוזי מלךאגוזי מלך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
סירסיר
8
הסר עם כפית מחוררת ולנקז על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מגבות ניירמגבות נייר
9
מגישים עם רוטב עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
10
המלצת יין: עגבניות דורשות יין חומצה גבוהה, בעוד תרד ארצי הוא הטוב ביותר עם אחד שיש לו פירות בהירים, לא מסובך. נשמע כמו ברברה, אבל לא אלון בבקשה.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
ייןיין
תרדתרד
פירותפירות

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה0(יכול להיות או להרחיק)קאייןקאיין2ביצים, מוכות לערבבביצים, מוכות לערבב3(חוֹרֶף)קמחקמח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בזיליקום טרי קצוץ או פטרוזיליהבזיליקום טרי קצוץ או פטרוזיליה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1גרידת לימון מגוררתגרידת לימון מגוררת0(יכול להיות או להרחיק)מוסקט מגורדמוסקט מגורד2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2בצל, קצוץבצל, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריקוטהריקוטה2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תרד, גבעולים הוסרו, עלים נשטפו היטב וקצוץתרד, גבעולים הוסרו, עלים נשטפו היטב וקצוץ3946 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמחית עגבניות (פחית 15 אונקיות)מחית עגבניות (פחית 15 אונקיות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב