קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות20
מגזין

רביולי תפוחי אדמה, כרישה ובייקון

רביולי תפוחי אדמה, כרישה ובייקון
מתכון תפוחי אדמה, כרישה, רביולי בייקון יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בסביבה 1 שעה ו 10 דקות. זה מתכון ללא גלוטן משמש 8 . מנה זו מכילה כ 23 גרם חלבון 38 גרם של שומן, וסך הכל 477 קלוריות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם בייקון, בצל ירוק, עלי פטרוזיליה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: חביתת בייקון, כרישה ותפוחי אדמה, מרק כרישה תפוחי אדמה עם בייקון, ו כרישה, תפוחי אדמה & בייקון לאפות.

הוראות

1
הכנת המילוי: לבשל את כל, תפוחי אדמה לא משופעים בסיר של מים ללא מלח כדי לכסות ברתיחה קבועה במשך 20 דקות או יותר עד רק מבושל דרך. אל תתנו להם להישבר או לקבל רגשני בצד החיצוני.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
תן להם להתקרר לזמן קצר, ואז לקלף ולפרוס אותם לתוך סיבובים, 1/4 אינץ ' עבה.
3
מחממים את השמן ואת חתיכות הבייקון במחבת על חום בינוני, ערבוב מדי פעם, במשך 3 או 4 דקות עד הבייקון הוא רוחש ו שניתנו הרבה השומן שלה. מערבבים בכרישה ומבשלים עוד 3 דקות בערך עד שהם נבולים ולוהטים.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות בייקון אמיתיותחתיכות בייקון אמיתיות
בייקוןבייקון
כרישהכרישה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מורחים את פרוסות תפוחי האדמה במחבת, מתבלים במלח ופלפל וזורקים עם הבייקון והכרישה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תפוח אדמהתפוח אדמה
מורחיםמורחים
בייקוןבייקון
כרישהכרישה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מבשלים 8 דקות או יותר על אש בינונית גבוהה, לשבור את תפוחי האדמה לחתיכות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
6
מורחים ולחץ על מילוי שטוח במחבת ולתת caramelize במשך כמה דקות. הפעל את החתיכות, לחץ ומטגנים, ואז לחזור. כאשר המילוי מבושל היטב והתחיל לצבוע, לגרד אותו לתוך קערת ערבוב. מגניב בקצרה ואז לרסק את תפוחי האדמה קצת יותר עם מזלג (אני רוצה לקבל חתיכות קטנות עזבו); להוסיף 1/2 כוס פרמזן ומלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פרמזןפרמזן
תפוח אדמהתפוח אדמה
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מחבתמחבת
1
מרדדים בצק פסטה טרי. עבור כל רביולי, לגרוף כף גדושה של מילוי תפוחי אדמה, לעצב אותו עגול ולהגדיר במקום. לכסות ולחתוך רביולי.
מרכיבים שתצטרך
בצק פסטהבצק פסטה
רביולירביולי
תפוח אדמהתפוח אדמה
גלולגלול
2
מביאים סיר גדול של מים מומלחים לרתיחה. אם אתה משתמש פסטה יבשה, להתחיל לבשל את הפסטה 5 דקות לפני שאתה מתחיל את הרוטב; אם אתה משתמש טרי, להתחיל את הרוטב ולאחר מכן לשים על הפסטה לבשל באותו זמן
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
רוטברוטב
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
כאשר הפסטה נעשית אל דנטה, לגרוף אותו ושחרר לתוך מחבת שרימפס. לזרוק בקצרה, מפזרים על הפטרוזיליה, ולזרוק שוב.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
שרימפסשרימפס
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר מהחום ושחרר 2 כפות חמאה על גבי הפסטה וזרוק פנימה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
פסטהפסטה
5
מגישים מיד זרועים פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
6
מים חמים מתוך סיר בישול פסטה
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
יוצקים את שמן הזית למחבת הגדולה, לפזר את פרוסות השום ולהגדיר על חום בינוני גבוה. מבשלים 1 דקה, עד השום הוא רוחש. לפזר את פרוסות pepperoncini במקום חם; לבשל במשך 1 דקה; לנער את המחבת מדי פעם. לדחוף את השום והפלפלים לצד, להפוך את החום גבוה. זרוק את השרימפס במרכז המחבת ולהפיץ אותם כך שהם לא צפופים.
מרכיבים שתצטרך
חוליות נקניקיות מתוקות של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links, חתוכות לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'חוליות נקניקיות מתוקות של Johnsonville® Mild Italian Sausage Links, חתוכות לפרוסות בגודל 1/2 אינץ'
שמן זיתשמן זית
פלפליםפלפלים
שוםשום
שרימפסשרימפס
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מפזרים על המלח ולתת להם לרחוש במשך 1/2 דקה. הפוך את השרימפס, נותן למחבת זריקה טובה או ערבוב ולהפוך אותם; ומבשל עוד 1/2 דקה בערך, עד שהבשר פשוט הופך אטום. לפזר את הבצל הירוק למחבת; לזרוק ומערבבים עם שרימפס, במשך 20 עד 30 שניות, רק עד שהם רוחשים. מערבבים בחמאה 2 כפות חמאה ומבשלים עד שהוא נמס ומתחיל להתבשל, 10 עד 20 שניות. מצקת ב 2 כוסות של מי פסטה רותחים. מערבבים את הכל במחבת ולתת לרוטב לרתוח רק לרגע. אם הפסטה מוכנה להוסיף להנמיך את החום נמוך מאוד. אם הפסטה אינה מוכנה, להסיר את המחבת מהחום מיד; להגדיר אותו בחזרה על אש נמוכה כאשר אתה מוסיף את הפסטה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
בצל ירוקבצל ירוק
חמאהחמאה
שרימפסשרימפס
פסטהפסטה
רוטברוטב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מצקתמצקת

מרכיבים

142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)3/4 כוס בייקון, לחתוך לרוחב ברצועות 1/4 אינץ (אודות3/4 כוס בייקון, לחתוך לרוחב ברצועות 1/4 אינץ (אודות8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2(חוֹרֶף)כפית מלחכפית מלח8ריבס, קצוץ טרי או קפואבצק פסטה טריבצק פסטה טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשום פרוס (7 או 8 שיני שום שומן)שום פרוס (7 או 8 שיני שום שומן)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר-רג'יאנו או גראנה פדאנו, למילויפרמזן מגורר-רג'יאנו או גראנה פדאנו, למילוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר-רג'יאנו או גראנה פדאנופרמזן מגורר-רג'יאנו או גראנה פדאנו3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרישה קצוצה דק, שטף סחוט (2 כרישה בינונית)כרישה קצוצה דק, שטף סחוט (2 כרישה בינונית)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה איטלקיים טריים קצוציםעלי פטרוזיליה איטלקיים טריים קצוצים0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(כ -2 תריסרים) שרימפס קטן, שטף, קלוף ו deveined(כ -2 תריסרים) שרימפס קטן, שטף, קלוף ו deveined596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעל 12 כולו בסגנון טוסקנה pepperoncini בחומץ, סחוט, זרע פרוס דק (עלעל 12 כולו בסגנון טוסקנה pepperoncini בחומץ, סחוט, זרע פרוס דק (על340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יוקון זהב תפוחי אדמה (3 תפוחי אדמה קטנים הם הטובים ביותר)יוקון זהב תפוחי אדמה (3 תפוחי אדמה קטנים הם הטובים ביותר)

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Piccini קיאנטי Classico. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 10 דולר לבקבוק.
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
אף מורכב ומתמשך מלא הערות של דובדבנים ופירות יער. החיך בנוי היטב, אלגנטי, עגול וחלק עם הערות פירותי טאנינים רכים וגימור ארוך. זיווג אידיאלי עבור בשר אדום בגריל ופסטה אל ראגו. תערובת: 90% סנג ' ובזה, 10% מרלו